Klinkt alsof ik jou ga ontmoeten in dit spelquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:18 schreef kepler het volgende:
[..]
die cover-engine werkt echt fantastisch, althans die paar minuten dat ik het speelde. Ik voelde me echt een special forces marinier; van pilaar naar pilaar rennen. Blind schieten vanachter een muurtje, dwars door een glazen plafond naar beneden springen. Het speelt als een film
Werkt wel goed blijkbaar. Heb je met CC betaald?quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:57 schreef devv05 het volgende:
Call of Duty 3 binnen van Play-AsiaWas maandag verzonden dus vrij snel nog en geen douane kosten
Vandaag is bovendien ook GoW verzonden dus dat gaat lekker
Na het weekend ff F.E.A.R. en Rainbow Six: Vegas er ook maar bestellen
Yepquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:01 schreef Robocock het volgende:
[..]
Werkt wel goed blijkbaar. Heb je met CC betaald?
Hoeveel was CoD3 bij PA?quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:57 schreef devv05 het volgende:
Call of Duty 3 binnen van Play-AsiaWas maandag verzonden dus vrij snel nog en geen douane kosten
Vandaag is bovendien ook GoW verzonden dus dat gaat lekker
Na het weekend ff F.E.A.R. en Rainbow Six: Vegas er ook maar bestellen
38 euro incl. verzenden en mn GoW 32 euro incl. verzendenquote:
Bij Gears of War staat alleen dat hij niet regiovrij isquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:51 schreef devv05 het volgende:
[..]
38 euro incl. verzenden en mn GoW 32 euro incl. verzenden
En ik kreeg er ook nog een $5 kortingsbon bij voor mn volgende bestelling
volgens mij kan ik me met de co-op al dagen bezig houdenquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Klinkt alsof ik jou ga ontmoeten in dit spel
Maar dat is die wel.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:15 schreef twi het volgende:
[..]
Bij Gears of War staat alleen dat hij niet regiovrij is
Waarom verkopen ze dan 3 versies?quote:
Ik denk 't wel, aangezien 'ie het over 32 euro hadquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:11 schreef Wessiej het volgende:
Oh, de NTSC/J versie is region locked, NTSC/U is regio vrij.
Hopen voor Devv dat die niet de Jap versie heeft besteld
De jap versie is ook regio vrij, dat heeft de customer support me tot twee keer toe bevestigd. Die site klopt niet helemaal...quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:11 schreef Wessiej het volgende:
Oh, de NTSC/J versie is region locked, NTSC/U is regio vrij.
Hopen voor Devv dat die niet de Jap versie heeft besteld
DIe pijn gaat snel weg als je het geweldige apparaatje voor het eerst opstartquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:24 schreef Leonos het volgende:
Ik heb een xbox360 besteld met Rainbow six (pre-order).
Is er iets wat ik nog moet kopen wat je eigenlijk echt nodig hebt? (Zoals memorycard bij de PS2)
En ik met pijn in me hart toch Sony veraden en een Microsoft klant geworden
zou ik eigenlijk ook moeten doen maarja ik speel wat ik nu leuk vind dus ik speel cod3quote:Op zondag 19 november 2006 00:59 schreef Morthill het volgende:
Heb ik vandaag Gears of War en tijd, ga ik Saints Row spelenNaja, ik heb zo'n backlog dat ik eigenlijk eerst alles wil doorspelen voor ik verder ga met bijvoorbeeld GoW
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |