Klinkt alsof ik jou ga ontmoeten in dit spelquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:18 schreef kepler het volgende:
[..]
die cover-engine werkt echt fantastisch, althans die paar minuten dat ik het speelde. Ik voelde me echt een special forces marinier; van pilaar naar pilaar rennen. Blind schieten vanachter een muurtje, dwars door een glazen plafond naar beneden springen. Het speelt als een film
Werkt wel goed blijkbaar. Heb je met CC betaald?quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:57 schreef devv05 het volgende:
Call of Duty 3 binnen van Play-AsiaWas maandag verzonden dus vrij snel nog en geen douane kosten
Vandaag is bovendien ook GoW verzonden dus dat gaat lekker
Na het weekend ff F.E.A.R. en Rainbow Six: Vegas er ook maar bestellen
Yepquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:01 schreef Robocock het volgende:
[..]
Werkt wel goed blijkbaar. Heb je met CC betaald?
Hoeveel was CoD3 bij PA?quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:57 schreef devv05 het volgende:
Call of Duty 3 binnen van Play-AsiaWas maandag verzonden dus vrij snel nog en geen douane kosten
Vandaag is bovendien ook GoW verzonden dus dat gaat lekker
Na het weekend ff F.E.A.R. en Rainbow Six: Vegas er ook maar bestellen
38 euro incl. verzenden en mn GoW 32 euro incl. verzendenquote:
Bij Gears of War staat alleen dat hij niet regiovrij isquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:51 schreef devv05 het volgende:
[..]
38 euro incl. verzenden en mn GoW 32 euro incl. verzenden
En ik kreeg er ook nog een $5 kortingsbon bij voor mn volgende bestelling
volgens mij kan ik me met de co-op al dagen bezig houdenquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Klinkt alsof ik jou ga ontmoeten in dit spel
Maar dat is die wel.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:15 schreef twi het volgende:
[..]
Bij Gears of War staat alleen dat hij niet regiovrij is
Waarom verkopen ze dan 3 versies?quote:
Ik denk 't wel, aangezien 'ie het over 32 euro hadquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:11 schreef Wessiej het volgende:
Oh, de NTSC/J versie is region locked, NTSC/U is regio vrij.
Hopen voor Devv dat die niet de Jap versie heeft besteld
De jap versie is ook regio vrij, dat heeft de customer support me tot twee keer toe bevestigd. Die site klopt niet helemaal...quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:11 schreef Wessiej het volgende:
Oh, de NTSC/J versie is region locked, NTSC/U is regio vrij.
Hopen voor Devv dat die niet de Jap versie heeft besteld
DIe pijn gaat snel weg als je het geweldige apparaatje voor het eerst opstartquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:24 schreef Leonos het volgende:
Ik heb een xbox360 besteld met Rainbow six (pre-order).
Is er iets wat ik nog moet kopen wat je eigenlijk echt nodig hebt? (Zoals memorycard bij de PS2)
En ik met pijn in me hart toch Sony veraden en een Microsoft klant geworden
zou ik eigenlijk ook moeten doen maarja ik speel wat ik nu leuk vind dus ik speel cod3quote:Op zondag 19 november 2006 00:59 schreef Morthill het volgende:
Heb ik vandaag Gears of War en tijd, ga ik Saints Row spelenNaja, ik heb zo'n backlog dat ik eigenlijk eerst alles wil doorspelen voor ik verder ga met bijvoorbeeld GoW
Waarom is schuilen dan niet nodig in CoD2? Ben je invulnarable of zo? Want ik heb in CoD2 continu moeten schuilen omdat de Duitsers me anders vrij moeiteloos overhoop knalden. Taktisch vechten was daar ook belangrijk.quote:Op zondag 19 november 2006 10:01 schreef Chocobo het volgende:
MP demo van Rainbow Six Vegas was echtKreeg dat RS3 gevoel maar dan met uber controls. Cover werkt echt
Zou in elke FPS moeten kunnen. Merkte met CoD3 dat ik wilde schuilen omdat ik zoveel GoW en RB6V gedaan had
quote:Op zondag 19 november 2006 10:01 schreef Chocobo het volgende:
MP demo van Rainbow Six Vegas was echtKreeg dat RS3 gevoel maar dan met uber controls. Cover werkt echt
Zou in elke FPS moeten kunnen. Merkte met CoD3 dat ik wilde schuilen omdat ik zoveel GoW en RB6V gedaan had
Wat ik wil zeggen is dat in die games (cod2 en 3) een cover systeem ala RSV werelds had kunnen zijn. Ik mis het nu in elk spel die het niet heeft zeg maar. Het werkt zo goedquote:Op zondag 19 november 2006 10:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom is schuilen dan niet nodig in CoD2? Ben je invulnarable of zo? Want ik heb in CoD2 continu moeten schuilen omdat de Duitsers me anders vrij moeiteloos overhoop knalden. Taktisch vechten was daar ook belangrijk.
Nee,... leer dekken en schuilen.... wel links indrukken als je wilt mikken... snel weer los op weer te schuilen. Die rode stip in het midden is je krachtbalk...... oh,.. en ik zou op casual starten als ik jou was. Je moet even wennen denk ik.quote:Op zondag 19 november 2006 11:03 schreef SToRM81 het volgende:
Ik heb GoW al sinds vrijdag en heb m tot nu toe al een half uurtje gespeeld![]()
Ik ging alsmaar dood en de besturing voelde ook vreemd aan, dus toen ben ik maar Guitar Hero gaan spelen...
Maar ik ga m vandaag nog maar eens proberen, want het schijnt te helpen dat je niet constant de linker trigger ingedrukt houdt als je onder vuur ligt
En de besturing zal wel een kwestie van even wennen zijn.
Voor de rest ziet het er wel heel goed uit
Ik hoop het, maar ik vind het wel oerdom dat het dan verkeerd op de website staat. Scheelt ze veel verkopen, want ik ben er ook een paar keer gaan kijken voor de laatste stand wat betreft compatilbility. Die veranderde maar niet naar No Region, dus heb ik 'm maar niet besteld.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
De jap versie is ook regio vrij, dat heeft de customer support me tot twee keer toe bevestigd. Die site klopt niet helemaal...
Jammer joh
(nu maar hopen dat ie echt regiovrij is, maar ik heb het 2x specifiek gevraagd en ze zeiden echt dat de Jap versie gewoon Engels en regiovrij is dus daar ga ik dan maar vanuit)
Nope, alleen de US versie is regiovrij. Ondanks alle berichten, is de Aziatische versie NIET regio vrij. Iemand op gamefaqs had ook een jap versie en die werkte niet op zijn 360.quote:
Dat is dus ook mijn gedachte..quote:Op zondag 19 november 2006 10:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat ik wil zeggen is dat in die games (cod2 en 3) een cover systeem ala RSV werelds had kunnen zijn. Ik mis het nu in elk spel die het niet heeft zeg maar. Het werkt zo goed
Bijna hetzelfde verhaal hier, vrijdag discs gehaald, erin gegooid, krap uurtje gespeeld, onwennig met de controls, uitgezet, spullen gepakt en naar mijn ouders vertrokken zonder 360... Gisteren toch geen tijd voor gehad, nu wel maar hier hebben we alleen oude TV'squote:Op zondag 19 november 2006 11:03 schreef SToRM81 het volgende:
Ik heb GoW al sinds vrijdag en heb m tot nu toe al een half uurtje gespeeld![]()
Ik ging alsmaar dood en de besturing voelde ook vreemd aan, dus toen ben ik maar Guitar Hero gaan spelen...
Maar ik ga m vandaag nog maar eens proberen, want het schijnt te helpen dat je niet constant de linker trigger ingedrukt houdt als je onder vuur ligt
En de besturing zal wel een kwestie van even wennen zijn.
Voor de rest ziet het er wel heel goed uit
Ik vind hem ook erg chaotisch,.... sommige wapens blokken mijn view ook behoorlijk.quote:Op zondag 19 november 2006 14:10 schreef _petjan het volgende:
Ik heb net CoD3 een paar minuutjes gespeeld. Ik vind het niet lekker spelen, en ik kan lastig zien wie bij mij horen en wie niet. Ik heb het na 10 minuten en 2 keer dood gaan maar uitgezet.
Duh, WOII was ook één grote chaosquote:Op zondag 19 november 2006 14:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vind hem ook erg chaotisch,.... sommige wapens blokken mijn view ook behoorlijk.
Zeer zeker meer dan dat. Weet niet hoe ver je bent of heb je bv al de MP of co-op geprobeerd?quote:Op zondag 19 november 2006 15:13 schreef -Dries- het volgende:
Ik heb vandaag GoW gespeeld, vet spel, maar niet meer dan dat.
Ja, de SP en de MP.. Maar goed, het is idd een top game, misschien moet ik hem meer spelen om de hype te begrijpen. De graphics zijn btw mind blowing..quote:Op zondag 19 november 2006 15:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeer zeker meer dan dat. Weet niet hoe ver je bent of heb je bv al de MP of co-op geprobeerd?
met media connect of windows media player 11 als je xp hebtquote:Op zondag 19 november 2006 15:33 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ja, de SP en de MP.. Maar goed, het is idd een top game, misschien moet ik hem meer spelen om de hype te begrijpen. De graphics zijn btw mind blowing..
Trouwens, hoe kan ik ook alweer filmpjes, plaatjes en muziek van me PC naar me Xbox streamen zeg maar?
Ik vind hem ook vet maar niet uber ofzo maar dat komt omdat het opzich niet mijn ding is.quote:Op zondag 19 november 2006 15:13 schreef -Dries- het volgende:
Ik heb vandaag GoW gespeeld, vet spel, maar niet meer dan dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |