quote:Op maandag 20 november 2006 14:26 schreef masterdave het volgende:
[..]
Jup, maar jij bent casual miet![]()
Als je een 18 jarig meisje in cheerleaderoutfit was zou ik daar geen problemen mee hebbenquote:Op maandag 20 november 2006 15:20 schreef twi het volgende:
Xbox 360 is eindelijk opgehaald.
Ik zou bijna gaan'en
Volgens mij kan je ook gewoon een externe HDD in de USB poort op je 360 aansluiten, die ziet ie dan als portable devicequote:Op maandag 20 november 2006 16:04 schreef linuxje het volgende:
kun je met dit apparaatje ook een andere HDD aansluiten op je xbox?
maar daarop kan je dan niet films of demo's opslaan?quote:Op maandag 20 november 2006 16:27 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je ook gewoon een externe HDD in de USB poort op je 360 aansluiten, die ziet ie dan als portable device
Ik ben ook bang dat ze MSN op de 360 mogelijk gaan maken en dan kom ik dus met een adres online waar ik echt al jaren niet meer mee online ben geweest. En dat wil ik ook zo houden.quote:Op maandag 20 november 2006 16:56 schreef Zeiksnor het volgende:
Het is ook best k*t dat je het e-mailadres niet kunt wijzigen voor je gamertag.
Komt MS met live e-mailaccounts en je hebt een mooie kunt versieren....dan kun je hem niet gebruiken.
Man je hebt die voor 125 euro gekocht. Wat maakt het dan uit als je 3 maanden moet wachten.quote:Op maandag 20 november 2006 17:23 schreef AQuila360 het volgende:
Donderdag gebeld voor een kapotte 360 en morgen komen ze hem al ophalen als alles goed gaat![]()
Was al bang dat ik 4 weken moest gaan wachten maar heb die van mezelf nog dus was ook niet zon probleem. Maar mooi dat daar alles weer naar behoren schijnt te werken!
Whehehequote:Op maandag 20 november 2006 17:21 schreef TommiePSP het volgende:
[afbeelding]OMG ZO MEESTERLIJK
PS3Grill
Raar volk..quote:Op maandag 20 november 2006 17:21 schreef TommiePSP het volgende:
[afbeelding]OMG ZO MEESTERLIJK
PS3Grill
Voor de liefhebber.quote:Gears of War actiefiguren in de maak
Maandag 20 november 2006 - Dat Gears of War een populaire game is daar valt weinig over te discussieren. De Xbox 360 is er in één keer door op de kaart gezet en iedere gamer weet nu meteen waartoe de console in staat is. Bij een populaire game ga je natuurlijk al gauw nadenken hoe je er nog meer geld uit kunt halen. Epic denkt een nieuwe manier gevonden te hebben.
In een topic op het officiele Epic forum heeft directeur Mark Rein bevestigd dat het bedrijf momenteel werkt aan een line-up van Gears of War actiefiguren. Cliffy Bleszinski, lead designer van de game, had al eerder openlijk gezegd dat hij dergelijke actiefiguren heel graag uit zou zien komen en hij lijkt hiermee zijn zin te krijgen.
Details over de speeltjes zijn nog niet bekend, daarvoor is het nog te vroeg. In ieder geval zullen veel Xbox 360 bezitters en fans van de serie de actiefiguren ongetwijfeld als een must-have item beschouwen. In ieder geval word je geduld dus nog even op de proef gesteld.
Mits goed uitgevoerd potentieel interessantquote:
Heel erg interessant zo'n rijtje op je schap (Human & Locust)quote:Op maandag 20 november 2006 18:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mits goed uitgevoerd potentieel interessant
Ik heb zelf deze: Sony KLV-S26A10 staat er ook tussen in jou lijstje. Ik ben er erg tevreden overquote:Op maandag 20 november 2006 18:50 schreef -Dries- het volgende:
Hrm, kan iemand me iets uit deze lijst aanraden? Deze prijsklasse én grootte zoek ik:
Klik
Zelf vind ik deze het interresanst: http://www.kieskeurig.nl/(...)C12571DF0042FAB7.htm
Kijk eens naar de laatste postquote:Op maandag 20 november 2006 18:54 schreef _petjan het volgende:
Mischien kan je het beter hier vragen.
Mja, ik kreeg in dat topic zo weinig reacties, misschien kunnen sommigen mensen die het hier hebben gezien, straks in het daarvoor betreffende topic posten.quote:Op maandag 20 november 2006 19:10 schreef twi het volgende:
Dan weet je dat je daar goed zat, en hier nietDat topic is juist ontstaan om al die TV onzin uit dit topic te houden. NoFI, maar hier lekker over Xbox 360 en games praten
Meer dat er toch al Aliens, Predators etc in de kast staanquote:Op maandag 20 november 2006 18:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heel erg interessant zo'n rijtje op je schap (Human & Locust)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |