abonnement Unibet Coolblue
pi_43824723
quote:
Op donderdag 23 november 2006 16:50 schreef RudyCarell het volgende:
Vind je het gek! Bijna verdriedubbelt het aantal zetels! Je zag bij Balkie gewoon dat alles gescript was, wat een sukkel is het ook... lekker positief blijven doen terwijl je zetels verliest en het zien als een overwinning...

Bij SP is het tenminste niet zon stijve teringkakzooi...
Ach ja, het CDA stond erg laag in de peilingen de afgelopen jaren/maanden. In dat opzicht is het gewoon een overwinning. Waar het eerst een nek aan nek race was met Bos heeft JP nu gewoon met vlag en wimpel gewonnen. De enige bij wie ik het gejuich echt vreemd vond was bij Bos Die heeft sinds de gemeenteraadsverkiezingen alleen maar verloren.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_43824797
Dat zie je verkeerd, Want Links had wel gewonnen volgens Bos, dus daarom was hij blij
pi_43824825
quote:
Op donderdag 23 november 2006 17:00 schreef staticdata het volgende:
Dat zie je verkeerd, Want Links had wel gewonnen volgens Bos, dus daarom was hij blij
Ik zei t in een POL topic ook al, de enige reden dat ie dat roept is omdat dat de enige positieve draai is

U draait meneer Bos!
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_43825023
quote:
Op donderdag 23 november 2006 17:01 schreef FJD het volgende:

[..]

Ik zei t in een POL topic ook al, de enige reden dat ie dat roept is omdat dat de enige positieve draai is

U draait meneer Bos!
Over Bos ben ik het idd eens...
pi_43825283
Marijnissen wil praten met CDA en PvdA
JP als PM, Jan als VPM en waar zou Albayrak dan komen? of zou Albayrak VPM worden?

natuurlijk komen ze er nooit uit maar dat terzijde
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  vrijdag 24 november 2006 @ 10:49:46 #56
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_43844789
Welke formatie er ook gaat komen, ik kan me niet voorstellen dat we nu wel de 4 jaar volmaken.
Balkende 4 wordt het geloof ik dan alweer

Mooiste vond ik nog toen Witteman vroeg wie er met Wilders zou willen regeren en niemand iets zei
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_44055971
Serieus politiek geneuzel
De SP wil iedereen van z'n geld beroven om vervolgens iedereen een uitkering van 2x modaal geven, Groenlinks wil het het torentje groen verven, het CDA ziet het liefst niemand op straat als het zondag is, de VVD zegt "wij helpen je echt niet uit de goot, ga maar werken" tegen mensen met een meervoudige handicap en Wilders wil alles met een kleurtje het land uit werken.

Kortom, ongenuanceerde uitspraken troef in het topic waar de leden van BoF het weer over de politiek hebben.

Topic van vandaag is natuurlijk het generaal pardon, de kleine meerderheid die hiervoor is en de onwil van Verdonk om hieraan gehoor te geven.

Hier gaat nu natuurlijk een slotje op, tot op t nieuwe oude forum
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')