Was ik net op iets geniaals aan het komen..quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:49 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik weet het, een kut TT deze keer, maar kon echt ff nergens opkomen.
(feel free to change)
wie wel?quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:08 schreef superhero87 het volgende:
Jammer voor Frank, ik vind deze indd niet zo'n goeie![]()
ok, ik wacht af:)quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:15 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
wie wel?
maar totdat iemand iets beters bedenkt, en een mod het wil veranderen, moeten we het ermee doen. ik kan gewoon echt ff nergens op komen
Oh volgens mij had je dat al een keer uitgelegd!quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:23 schreef Californian_dreamer het volgende:
moet ik nog een keer aanpassen, hoorde bij mij vorige ava (die van de golden gate bridge)
het is een beetje moeilijk om uit te leggen wat ik er mee bedoel eigenlijk
Ik heb je door C_d, het was een poging om F3's reputatie uit het slop te trekken.quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:28 schreef Fir3fly het volgende:
Ha, ik ben gelukkig niet de enige die geen TT's kan bedenken.
Betraptquote:Op vrijdag 17 november 2006 01:29 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ik heb je door C_d, het was een poging om F3's reputatie uit het slop te trekken.![]()
let op mijn PI, Omriequote:
Nee, volgende week ook nogquote:Op zaterdag 18 november 2006 11:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond toch de laatste audities?
Promo's zagen er grappig uit, beloofd idd een goede lichting te worden.quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vanavond wordt leuk hoor, de voorstukjes beloofden iig veel goeds.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vanavond wordt leuk hoor, de voorstukjes beloofden iig veel goeds.
Even? Raar gevoel voor tijd heb jijquote:
True that.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je al heel de week smachtend wacht op een nieuwe uitzending dan vind ik die paar uurtjes nog wel uit te houden en vrij kort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |