HiHI, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk, bizarrrrrrrrrrrrrr, als een dollequote:Op vrijdag 17 november 2006 16:54 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Dat wordt genieten voor je dan komende week![]()
Ik heb een andere smaak , laaaamaaaaaazeggequote:Op vrijdag 17 november 2006 16:56 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
In z'n jonge jaren misschien? Het is toch geen lelijke man en Marcia is ook mooi..... als ze haar mond dichthoudt. Ze had een beetje Mona Lisa-ogen vond ik.
Daar had je écht geen smilies bij hoeven zetten, hoor!quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:53 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind Egbert toch echt de knapste![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik durfde het risico niet te nemenquote:Op vrijdag 17 november 2006 17:04 schreef demins het volgende:
[..]
Daar had je écht geen smilies bij hoeven zetten, hoor!![]()
ik vind dat setje van Jeroen wel leuk, de rest vind ik persoonlijk niet zo bijzonderquote:Op vrijdag 17 november 2006 17:16 schreef kleinzusje het volgende:
Ben ik nou de enige die al die kleren echt te lelijk vindt ???
quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:16 schreef kleinzusje het volgende:
Ben ik nou de enige die al die kleren echt te lelijk vindt ???
eensquote:Op vrijdag 17 november 2006 17:23 schreef kukeleku het volgende:
[..]
ik vind dat setje van Jeroen wel leuk, de rest vind ik persoonlijk niet zo bijzonder![]()
juistquote:Op vrijdag 17 november 2006 18:04 schreef schizolientje het volgende:
liggen de broertjes nu weer vanaf de bank zich te bemoeien met hoe Jeroen ( weer in zijn eentje) het eten bereid
heb jij ook weer wat te zeiken wees blijquote:Op vrijdag 17 november 2006 18:57 schreef marky het volgende:
Tijn heeft net lekker weer even Jeroen door de mangel gehaald. Hij is weer helemaal terug in zijn zeurmodus als toen hij zelf genomineerd was.
Jij hebt je portie al gehad op V-O-L.quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:50 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
heb jij ook weer wat te zeiken wees blij![]()
die heb ik gisteren nog gezienquote:Op vrijdag 17 november 2006 20:04 schreef T-lex het volgende:
Ze zitten lekker een filmpie te kijken.![]()
Volgens mij is het "The Break-Up"
Hoor tenminste Jennifer Aniston en Vince Vaughn als ik me niet vergis.
Vond je het een leuke film?quote:Op vrijdag 17 november 2006 20:15 schreef Bartoli het volgende:
zo te horen is het idd de break-up
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |