dat is ook weer zoo dom.. omdat andere hem niet mogen vind jij hem zielig dus mag ie winnenquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:50 schreef Sug4r het volgende:
Ik zit er nu eens op te letten maar Jeroen wordt echt genegeerd en zeker door Mo. Als ze Jeroen zo blijven negeren hoop ik dat hij wint.
Nee ik zat al te twijfelen tussen Sabrina en Jeroen dusse. Maar mag jij dom vinden hoorquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:55 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dat is ook weer zoo dom.. omdat andere hem niet mogen vind jij hem zielig dus mag ie winnen![]()
Dat zij ze vanmorgen al toen ze in de tuin aan het rennen was en voila...............de hoogtezon staat er al weerquote:
quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:00 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Dat zei ze vanmorgen al toen ze in de tuin aan het rennen was en voila...............de hoogtezon staat er al weer
weer een nieuw gedichtje voor Mo te oefenen zekerquote:Op vrijdag 17 november 2006 16:11 schreef kukeleku het volgende:
Wat ligt die Tijn nou in zichzelf te zeveren?
dat is al de hele week zo.. de tuin is ook vaak 's avonds open.. je weet wel Big Brother is dit jaar harder dan ooitquote:Op vrijdag 17 november 2006 16:29 schreef kukeleku het volgende:
Wat is die tuin trouwens lang open, volgens mij al een aantal uren![]()
ik zie het niet?quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:38 schreef Ecila111 het volgende:
Rik is mooi van opzij.
Kan het niet uitleggen..... je ziet het of je ziet het niet: gewoon een mooi profiel.quote:
ja,dat weet ikquote:Op vrijdag 17 november 2006 16:42 schreef Ecila111 het volgende:
Van opzij, zei ik.
kwestie van smaak denk ik, ik vind hem heel erg lelijk ook van de zijkantquote:Op vrijdag 17 november 2006 16:45 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Kan het niet uitleggen..... je ziet het of je ziet het niet: gewoon een mooi profiel.
Ineens stond de camera anders vandaar dat ik zei: opzij. Maar ik vind Rik een mooie jongen..... op z'n goede momenten.quote:
Dat wordt genieten voor je dan komende weekquote:Op vrijdag 17 november 2006 16:53 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind Egbert toch echt de knapste![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In z'n jonge jaren misschien? Het is toch geen lelijke man en Marcia is ook mooi..... als ze haar mond dichthoudt. Ze had een beetje Mona Lisa-ogen vond ik.quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:53 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind Egbert toch echt de knapste![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |