Een taser gebruiken is natuurlijk ook het enige middel om het doel te bereiken. Handen kunnen niet meer, dus we schieten met een taser 2 naaldjes in een persoon waar we even wat stroom doorheen jagen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:45 schreef Jack_Pershing het volgende:
Ik zei al dat als je een medische conditie hebt.....
Maar moet je niet gewoon sowieso zorgen dat die taser niet op je gebruikt gaat worden.....
Het feit dat sommihgen nu weer proberen bijdehand te wezen en te ontkomen aan een stroomstootje door medical condition te schreeuwen.... Jammahtammah dan.
Je bedoelt 600 Jaar op West Europa?quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:44 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Je vergelijkt een westers land met een land wat qua cultuur een jaar of 200 achter loopt? Wat zegt dat over de US?
dude...quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:58 schreef Hamwans het volgende:
Had hij maar moeten luisteren. En mee moeten werken.![]()
En dat gillen als een speenvarken maakt het natuurlijk stukken dramatischer. Dat heeft die student slim bekeken!![]()
Ik mag hopen dat hij uitgezet wordt naar Iran !![]()
![]()
Nooit, ik heb immers maar 1 nationaliteit.quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dude...
wanneer wordt jij uitgezet.......
ja maar of de wereld daar beter van wordt...quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:04 schreef Hamwans het volgende:
[..]
Nooit, ik heb immers maar 1 nationaliteit.![]()
De wereld is groter dan Nederland hoor.quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja maar of de wereld daar beter van wordt...
folkert had er ook eentje, weet je...
reminder: de wereld is groter dan alleen jezelf.quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:11 schreef Hamwans het volgende:
[..]
De wereld is groter dan Nederland hoor.
De mens is egocentrisch. Wen er maar aan.quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
reminder: de wereld is groter dan alleen jezelf.
may the point be clear.
whehe je gaat schelden!quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:34 schreef Hamwans het volgende:
[..]
De mens is egocentrisch. Wen er maar aan.![]()
En nu stop ik op een homofiele trol met taalproblemen te reageren.![]()
Wat als die er niet is en het toch gebeurt? Pech?quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:40 schreef Jack_Pershing het volgende:
[..]
Nee zoals ik al zei: Moet je maar zorgen dat er geen enkele reden is om een stroomstootje te krijgen.
Nogmaals lands wijs lands eer...In amerika krijg je een stroomstoot, in Iran word je gehangen
Pech inderdaad. Maar denk je serieus dat die agenten toevallig op die school waren, een willekeurige student in z'n nekvel grijpen en 'm taseren?quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:43 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Wat als die er niet is en het toch gebeurt? Pech?
Je hebt een probleem, mannetje. Een probleem met jezelf. Ga het eens uitzoeken. Inhoudelijk heb je niets toe te voegen aan deze wereld. Probeer het nogmaals in een volgend leven.quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
whehe je gaat schelden!
hoe komt het? heeft je mama geen eten voor je bereid vandaag of ben je ontslagen omdat ze liever een hardwerkende marokkaan wilden hebben?
Jij hebt die andere filmpjes en incidenten gemist? Ja, dat gebeurt.quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Pech inderdaad. Maar denk je serieus dat die agenten toevallig op die school waren, een willekeurige student in z'n nekvel grijpen en 'm taseren?![]()
![]()
Wat heeft uberhaupt de vergelijking met Iran er mee te maken? Ga maar bij je mede linkse fokkers klagen die dat soort onzin bij de discussie brengen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wat heeft die student daar mee te maken? en dat buitensporige tasergebruik?
ofwel: doe eens niet zo dom lullen of zeg gelijk dat je het liefst alle moslims getaserd ziet worden omdat je ze minder vind. zijn we over die discussie het ook eens.
De term Iranian-American doet me vermoeden dat-ie in Amerika geboren en getogen is...quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:58 schreef Hamwans het volgende:
Ik mag hopen dat hij uitgezet wordt naar Iran !![]()
![]()
Ik geloof daar niet in. En als dat al zo is, dan zijn het individuele racisten/geweldsplegers. Nu begint iedereen weer tegen Amerika te schoppen, wat is daar zo populair aan? Het lijkt hier wel een bende bejaarde hippies. Make Love, Not War, met z'n allen stickies roken op Woodstock.quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:52 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Jij hebt die andere filmpjes en incidenten gemist? Ja, dat gebeurt.
Enne, die Haïtiaan met die stok in zijn reet had het ook verdiend?
Waarom niet? In elk land zijn er incidenten met overijverige agenten die overspannen en overdreven (af)reageren op arrestanten, waarom zou het hier niet zo zijn?quote:
Dat denk ik ook.quote:En als dat al zo is, dan zijn het individuele racisten/geweldsplegers.
Dat schoppen tegen de VS komt denk ik omdat juist die incidentele individuen door de wetgeving van de laatste jaren aangemoedigd en beschermd lijken te worden. Het is maar een idee hoor.quote:Nu begint iedereen weer tegen Amerika te schoppen, wat is daar zo populair aan? Het lijkt hier wel een bende bejaarde hippies. Make Love, Not War, met z'n allen stickies roken op Woodstock.
ow ik ben niet links hoorquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:03 schreef StefanP het volgende:
[..]
Wat heeft uberhaupt de vergelijking met Iran er mee te maken? Ga maar bij je mede linkse fokkers klagen die dat soort onzin bij de discussie brengen.
nou boeh zeg.quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je hebt een probleem, mannetje. Een probleem met jezelf. Ga het eens uitzoeken. Inhoudelijk heb je niets toe te voegen aan deze wereld. Probeer het nogmaals in een volgend leven.![]()
Eerste punten zijn we het eens, maar ik denk toch echt dat veel mensen het hip vinden om tegen de VS te schoppen. De VS 'de grote Agressor', de VS 'het land dat mensen nog ter dood veroordeelt', de VS 'het land waar ze nationalistisch zijn', de VS 'het land dat zich overal mee wil bemoeien', de VS 'het land dat een Economische grootmacht is'.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:12 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat schoppen tegen de VS komt denk ik omdat juist die incidentele individuen door de wetgeving van de laatste jaren aangemoedigd lijken te worden. Het is maar een idee hoor.
Het gaat om het feit dat je bijna elk topic waarin iemand volgens jou 'rechts' is, meteen begint te roepen: Oh, je zal wel ontslagen zijn en vervangen door een Marokkaan!quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou boeh zeg.
laat ik het zo zeggen: ik vind het niet normaal dat er iemand op die manier wordt getaserd. krijg ik over me heen dat ik niet moet zeiken want het was juist wat die agent deed en dan ben ik niets toevoegend? zeg, als iets niet in jouw wereldje past betekent nog niet dat het niks toe te voegen heeft.
simple. of mag jij mij vertellen wat er zo fout is aan het feit dat ik dat getaser absurt vind. kom maar op!
quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:16 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ow ik ben niet links hoor
ik ga alleen niet op alles zitten vitten wat enigszins bruin, caramel ofzo kan zijn.
en die vergelijking met iran vind ik ook bleu ja.... daarom zei ik dat.
ja, en als je ook eens goed lees is het omdat ik word aangevallen op OF dat ik homo ben (zie boven, dan kan je m krijgen ook..) OF dat ik niet goed bij mijn hoofd ben omdat ik zo denk...quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Het gaat om het feit dat je bijna elk topic waarin iemand volgens jou 'rechts' is, meteen begint te roepen: Oh, je zal wel ontslagen zijn en vervangen door een Marokkaan!
Moet ik het nog voor je spellen?
Ik schop niet omdat ik het hip vindt. ik weet ook wel dat dit soort dingen schering en inslag zijn in juist die landen die ze nu proberen ondre controle te krijgen. Daar schop ik dus nog harder tegen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Eerste punten zijn we het eens, maar ik denk toch echt dat veel mensen het hip vinden om tegen de VS te schoppen. De VS 'de grote Agressor', de VS 'het land dat mensen nog ter dood veroordeelt', de VS 'het land waar ze nationalistisch zijn', de VS 'het land dat zich overal mee wil bemoeien', de VS 'het land dat een Economische grootmacht is'.
Agressor, ja, wat wil je als je het grootste mikpunt bent.
Ter dood veroordelen, gebeurt in meer landen, dan dat het niet gebeurt.
Nationalisme, het liefhebben van je eigen land, is tot op zekere hoogte goed. Dat sommige mensen overslaan in verheerlijking is jammer.
Bemoeienis, krijg je als belangrijkste voorvechter van het Westen. Als de VS het niet waren, had bijvoorbeeld Frankrijk, Duitsland of Engeland het woord moeten voeren.
Economische grootmacht, en daar zitten de landen die spullen verkopen aan de VS echt niet mee. Als je er tegen bent moet je niet aan de andere kant wel meewerken door leningen e.d.
Ik vind gewoon dat Amerika onheus bejegend wordt in veel gevallen. Natuurlijk is het ongehoord dat ze zomaar ergens oorlogen voeren maar tot op zekere hoogte kan ik begrijpen waarom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |