Obsession: Radical Islam's War Against The Westquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:24 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Verdorie, de TS heeft onze cover weggeblazen.
Inderdaad. Voor de gein maakte ik net een lemming van dergelijke strekking maar dan tegen Nederland. Wat gebeurt er? Meteen op slot gegooid. Vieze linkse fok!-leiding.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:39 schreef Frutsel het volgende:
wat een lekkere TT weer...
US Bash topic nr 2352352238523823582353
yeah dude! Like totallyquote:Op zaterdag 18 november 2006 01:34 schreef StefanP het volgende:
Ik moest hard lachen bij het filmpje
Taser die sukkel maar als hij moeilijk doet. Mostafa Tabatabainejad werd gepwnt.
yup, nog even en hij vlucht terug naar iran .. het verschil in regimes is inmiddels namelijk nihilquote:Op zaterdag 18 november 2006 01:34 schreef StefanP het volgende:
Ik moest hard lachen bij het filmpje
Taser die sukkel maar als hij moeilijk doet. Mostafa Tabatabainejad werd gepwnt.
Klinkt toch echt alsof ie grote bek heeft en agressief in het beginquote:Op donderdag 16 november 2006 23:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Filmpje
Artikel
Absurd dat dit kan en mag!
Het was een legaal feest en het is geen leger, gemilitariseerde politiequote:Op zaterdag 18 november 2006 11:10 schreef BdR het volgende:
Uit het andere topic..
In 2005 in Utah iets vergelijkbaars. Komt het leger met geweren en honden een houseparty binnen stormen en mensen tegen de grond werken..
http://www.youtube.com/watch?v=T1CfT3ASAfQ
En dan kan je wel zeggen dat "geen identificatie" of "illegale party", maar dan nog. De overtreding staat niet in verhouding met de maatregelen, vind ik..
Moet je dus niet in Amerika gaan wonen , zou ik idd ook niet doen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:10 schreef BdR het volgende:
Uit het andere topic..
In 2005 in Utah iets vergelijkbaars. Komt het leger met geweren en honden een houseparty binnen stormen en mensen tegen de grond werken..
http://www.youtube.com/watch?v=T1CfT3ASAfQ
En dan kan je wel zeggen dat "geen identificatie" of "illegale party", maar dan nog. De overtreding staat niet in verhouding met de maatregelen, vind ik..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |