Zeker!quote:Op donderdag 23 november 2006 23:15 schreef Marsepein het volgende:
Geldt deze metafoor zoals die het middelpunt van gesprek is ook voor de maat van de spijker?
Belgisch bierquote:Op vrijdag 24 november 2006 07:35 schreef Marsepein het volgende:
Mogguh. ZO dadelijk naar Aalst (BE), ik ben me mentaal nog even aan het opladen daarvoor (Als in koffie drinken)
vuurwerkquote:Op vrijdag 24 november 2006 08:00 schreef sanger het volgende:
Belgisch bier![]()
Je zal weinig file hebben vandaag denk ik.
Bij de winkels schrijven ze je kenteken op inderdaad. Om je vervolgens aan de grens aan te houden.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:36 schreef Marsepein het volgende:
Nou, vuurwerk is niet echt verstandig om dat mee te nemen, er schijnt flink te worden gecontroleerd bij de vuurwerkwinkels. En files had ik niet, en bier kan ik inderdaad wel meenemen
jazeker, ff goed schoonmaken de tegels, en dan speciale tegel-over-tegel lijm gebruikenquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:49 schreef Brighteyes het volgende:
Tegelen over tegels kan toch gewoon?![]()
Waarom zou je dat doen BE? Ik zou de oude tegels er eerst uitbikken. Anders wordt het misschien net niet mooi zeg maar. Zonde van het werk!quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:49 schreef Brighteyes het volgende:
Tegelen over tegels kan toch gewoon?![]()
Met gewone tegellijm toch?
MarjoleinA![]()
O het is alweer voorbij, het plan?quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:36 schreef Brighteyes het volgende:
Omdat dan mijn nieuwe randje er ook af zou moeten en dat vertik ik.
Maar een paar wijze dames hebben mij sowieso al weer van het hele idee af gebracht.
*iets anders zoekt om me hysterisch op te storten...
Nou! Stel je voor, zeg, je randje! Liever een tegel óver je randje, dan je randje eraf bikken. Pfff... Het idee!quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:36 schreef Brighteyes het volgende:
Omdat dan mijn nieuwe randje er ook af zou moeten en dat vertik ik.
quote:Maar een paar wijze dames hebben mij sowieso al weer van het hele idee af gebracht.
Ga alsjeblieft weer werken op vrijdag, BEquote:*iets anders zoekt om me hysterisch op te storten...![]()
Opnieuw tegelen is net werk of werken, ach als het maar netjes word.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:42 schreef Reese het volgende:
Ga alsjeblieft weer werken op vrijdag, BE. Stinkie, zeg jij er eens wat van!
quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:42 schreef Reese het volgende:
[..]
Nou! Stel je voor, zeg, je randje! Liever een tegel óver je randje, dan je randje eraf bikken. Pfff... Het idee!![]()
quote:![]()
quote:Ga alsjeblieft weer werken op vrijdag, BE. Stinkie, zeg jij er eens wat van!
Go postmen goquote:Statustext Datum Depot
Auftragseingang 20.11.2006-10:36 iloxx
Auftrag versandbereit 20.11.2006-10:36 iloxx
Versanddaten uebermittelt 20.11.2006-11:06 iloxx
Fristsetzung Abholung 21.11.2006-08:28 iloxx
Auftrag versandbereit 21.11.2006-13:45 iloxx
Versanddaten uebermittelt 22.11.2006-17:17 iloxx
Ik labiel? Neuh!quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:12 schreef Reese het volgende:
[..]
wat ben je ... eh... labiel!![]()
![]()
![]()
Ik bedoelde het kei-lief![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |