Graphics.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:04 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
bedoel je letterlijk? graphics? of gewoon het hele spel?
HDR?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:29 schreef Cheiron het volgende:
Yup
Ik kom er alleen niet mee online. Melding dat mn wachtwoord onjuist is. Dit terwijl gamespy het wachtwoord wel accepteert. Wellicht ligt het aan de servers?
Anyway, offline heb ik er nu een uurtje of 2-3 inzitten, en het is best aardig allemaal. Ik had iets meer van de graphics verwacht, en het rijden is wat moeilijk als je Carbon gewend bent, maar wel leuk.
Over de graphics, ik zie wel waar de plaatjes uit de magazines vandaag komen. Sommige stukken/ onderdelen zien er geweldig uit. Onder XP trouwens. Oh, en HDR aanzetten geeft mega-glitches hier.
High Dynamic Range. Iets met mooie plaatjesquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:34 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
HDR?
Ondersteund dit spel trouwens al DX10? Nee zeker?![]()
Dat laatste is wel jammer.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:49 schreef Cheiron het volgende:
[..]
High Dynamic Range. Iets met mooie plaatjes
Nee, geen DX10 geloof ik.
Mwoah, er is nog genoeg uit dx9 te halen denk ik. Als ik bij Crysis het verschil tussen de oude dx9 en de nieuwe dx10 trailers zie valt het mij nogal tegen.quote:
Ik ook, maar halverwege dit jaar niet meer, en dan speel ik dit spel nog wel.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:58 schreef Cheiron het volgende:
En zelf zit ik toch nog op een dx9 kaart dus mij maakt het al helemaal niet uit
Dat laatste is natuurlijk logisch: het is geen NFS...quote:Op zondag 28 januari 2007 00:51 schreef SoupNazi het volgende:
Bah, wat een anti-climax. Het is maar goed dat dit een beta is, want ze hebben nog een hoop op te lossen. Tegenstanders die zomaar crashen, medeweggebruikers die continu van baan veranderen. Het ziet er nog gaar uit (bij mij althans, AA 4x en textures op high). En de besturing is gaar via het keyboard, morgen even kijken of het met stuurtje beter is.
Alsof NFS zo lekker rijdt. Het is niet zo dat ik NFS gewend ben oid, maar als je een racegame maakt zorg er dan tenminste voor dat je goed kan rijden. De wagens zien er best goed uit inderdaad. Maar als je naar de textures op de grond kijkt (het asfalt en de berm) is het gewoon hondslelijk. En irl heb je meestal een reden om van baan te veranderen, je gaat niet zomaar van links en naar rechts slingeren zonder reden.quote:Op zondag 28 januari 2007 10:16 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk logisch: het is geen NFS...
Ik vind de graphics wel aardig eigenlijk, zeker de wagens zien er goed uit. Dat van die baan veranderende weggebruikers is irl toch ook? Ik vind niet dat ze het nou belachelijk veel vaker doen dan normaal zou zijn
maar 't zijn net Nederlanders, compleet blind voor wat er achter zich gebeurd..quote:Op zondag 28 januari 2007 10:16 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk logisch: het is geen NFS...
Ik vind de graphics wel aardig eigenlijk, zeker de wagens zien er goed uit. Dat van die baan veranderende weggebruikers is irl toch ook? Ik vind niet dat ze het nou belachelijk veel vaker doen dan normaal zou zijn
politie is maar irritantquote:Op zondag 28 januari 2007 14:12 schreef SoupNazi het volgende:
Oh, en de politie is wel een beetje overbodig, ik heb 40.000 aan boetes moeten betalen.
wat voor auto heb jij? Ik heb net een S4 gekochtquote:Op zondag 28 januari 2007 20:36 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Inderdaad, gare roadblocks die je met geluk kunt ontwijken en zo niet > boete.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |