Yep. Depp had ze in tijdens het filmen van Pirates of the Carribean, ivm de felle zon.quote:Op donderdag 16 november 2006 17:19 schreef MouseOver het volgende:
Zijn er ook lenzen waarbij je juist met opzet dat effect hebt? Zonnebrillenzen zogezegd?
Ja! Je hebt tegenwoordig zonnebrillenzen. Maar of die er ook op sterkte zijn...dat weet ik niet.quote:Op donderdag 16 november 2006 17:19 schreef MouseOver het volgende:
Zijn er ook lenzen waarbij je juist met opzet dat effect hebt? Zonnebrillenzen zogezegd?
Ja dat wel, maar ja 's avonds indoen wordt dus geen optie ben ik bang. Staat zo gek als ik tegen iedereen aanloop. denken ze voor in de avond al dat ik hem flink om heb...en eh het ergste is dat ze me nog goed onthouden ook door mijn kleurlenzen! ha haquote:Op donderdag 16 november 2006 17:17 schreef lucky_birdie het volgende:
Ik zie altijd de gekleurde rand. je pupillen worden natuurlijk groter / kleiner gedurende de dag, en het "gat" zonder kleur in je lens blifjt even groot. Ik denk dat het daardoor komt
maar kleurlenzen blijven een leuk speeltje.. vooral als je meerdere kleuren hebt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |