abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43613714
Hallo Allemaal,

Ik heb erg donkerbruine ogen en wilde zo graag af en toe een totaal verschillende kleur ogen hebben....dus ik heb kleurlenzen besteld. Via een opticien nog wel. Colortones heten ze en ze zitten bagger. Ik zie allemaal wazige vlekken en kan er dus helemaal niet door kijken. Dus ik dacht.....ik bestel ze van Ciba Vision Color Blends. Hardstikke gaaf maar hetzelfde probleem. Overdag is het wat minder moet ik zeggen maar 's avonds kan ik er helemaal niet meer doorheen kijken. Heeft iemand nog ideeen hierover of misschien ook ervaring met kleurlenzen. Ik wil het zo graag af en toe eens voor de fun.....
Gek op mini computertjes, handhelds & gameconsoles!
pi_43613809
Ik heb zelf bruine ogen en heb vaak kleurlenzen gebruikt bij het uitgaan.
Maar... Ik heb het zelfde probleem als jij. Overdag ging het wel, maar 's-avonds bij het uitgaan stond ik daar met mijn mooie groene/grijze of lichtbruine ogen rond te kijken en kon bijna niets zien.
Heb ze van alle merken gehad en allemaal hetzelfde verhaal. Conclusie: leuk voor af en toe en je moet het er op de koop toe nemen dat je wazig ziet. Helaas.
pi_43613836
vage shit ik zal het eens een keer proberen
pi_43614079
Ik zie altijd de gekleurde rand. je pupillen worden natuurlijk groter / kleiner gedurende de dag, en het "gat" zonder kleur in je lens blifjt even groot. Ik denk dat het daardoor komt

maar kleurlenzen blijven een leuk speeltje.. vooral als je meerdere kleuren hebt
[Water from the Supermarket - Buy it and it’s yours!]
  donderdag 16 november 2006 @ 17:19:10 #5
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_43614115
Zijn er ook lenzen waarbij je juist met opzet dat effect hebt? Zonnebrillenzen zogezegd?
Vampire Romance O+
pi_43616442
Ik ga over 2 weken naar een opticien toe om te kijken of ik geschikt ben voor kleurlenzen, ik hoop niet dat ik hetzelfde probleem krijg!
pi_43651541
Zie je wel....ik was er al bang voor. Dit is dus normaal...nou ja normaal. Maar ik kan er verder niets aan doen. Geen ander merk kiezen bijvoorbeeld waar je hier geen last hebt. Ik heb ze van Cosmetic Tones en Ciba Vision.....
Het is inderdaad wel supergaaf als je ze in hebt. Alleen die gave reacties van bekenden al! Ze kijken je aan van, HE hier klopt iets niet?!! Dan komt het, maar WAT DAN?!!! en vervolgens zeg je het maar gewoon....of niet! Lachen hoor.
  zaterdag 18 november 2006 @ 10:57:45 #8
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_43651556
quote:
Op donderdag 16 november 2006 17:19 schreef MouseOver het volgende:
Zijn er ook lenzen waarbij je juist met opzet dat effect hebt? Zonnebrillenzen zogezegd?
Yep. Depp had ze in tijdens het filmen van Pirates of the Carribean, ivm de felle zon.
pi_43651607
quote:
Op donderdag 16 november 2006 17:19 schreef MouseOver het volgende:
Ja! Je hebt tegenwoordig zonnebrillenzen. Maar of die er ook op sterkte zijn...dat weet ik niet.
pi_43651639
quote:
Op donderdag 16 november 2006 17:17 schreef lucky_birdie het volgende:
Ik zie altijd de gekleurde rand. je pupillen worden natuurlijk groter / kleiner gedurende de dag, en het "gat" zonder kleur in je lens blifjt even groot. Ik denk dat het daardoor komt

maar kleurlenzen blijven een leuk speeltje.. vooral als je meerdere kleuren hebt
Ja dat wel, maar ja 's avonds indoen wordt dus geen optie ben ik bang. Staat zo gek als ik tegen iedereen aanloop. denken ze voor in de avond al dat ik hem flink om heb...en eh het ergste is dat ze me nog goed onthouden ook door mijn kleurlenzen! ha ha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')