Ja ik heb er nog 70 nodig.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:55 schreef slindenau het volgende:
Honing (en cacao voor Chocolade) kan je maken met Citizens (3e niveau van beschaving). Wanneer deze gebouwen nog grijs zijn kan je met je muis erop gaan staan om te zien hoeveel Citizens je nodig hebt voor dat gebouw.
De details qua dieren zijn trouwens echt super uitgebreid nuquote:In the ANNO world, peacocks are mainly found near parks and ornamental objects or in the grounds around Castles, where they strut over or around buildings. If you watch them closely, you may have the thrill of seeing them spread their train out to form a spectacular fan.
Ik speel ook op easy en zelfs zonder tegenstanders. Ik vind het leuker om een economie op te bouwen en die draaiende te houden dan een leger uit de grond te stampen en elkaar te vernietigen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:10 schreef RickoKun het volgende:
kheb nu 2 eilanden gesetteled en 1 werkkolonie, ik denk dat ik nog een werkkolonie aan moet schaffen om ze allebei voluit te laten groeien
welke moeilijkheidsgraad is de game die jullie nu spelen?
van mij is easyik moet tog ergens mee beginnen (ook al heb ik 1602 gespeeld)
quote:
Bij het uitladen moet je de uitlading altijd op 0 zetten.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:01 schreef Jivis het volgende:
Hm, goed punt over die brand
Maar goed, ik had een vraagje. Aangezien ik drie productieeilanden in m'n bezit heb, heb ik een paar tradeschepen gebouwd. Als ik echter een traderoute op zet met een van de schepen, laad die alle en goederen in op het desbetreffende productie-eiland, maar laad de goederen niet uit als ik eenmaal terug ben bij m'n hoofdeiland. Dit terwijl ik toch wel het goede warenhuis heb geselecteerd en ook unload heb aanstaan. Doe ik iets fout?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |