abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 december 2006 @ 19:38:48 #276
85514 ralfie
!Yvan eht nioj
pi_44547932
Ja, maar niet meer op de stranden zoals in 1602. Erg schijt als je je hele eiland wilt ommuren
pi_44558829
Dat is ook voor mietjes .

Zelf ben ik nu al bijna 20 uur bezig met mn eerste game, en ik heb de scenarios allemaal nog. En als ik klaar ben met deze oneindige map...dan begin ik gerust een nieuwe hoor . Dus een uurtje of 50 moet ik wel vol kunnen maken met deze game .

En 15 FPS oogt voor mij wel vloeiend (genoeg), ik erger me nu nergens aan. Helemaal uitgezoomt gaat het wel richting de 10 FPS, en dan is het toch wel even slikken . Maar als ik wat instellingen een tandje terugzet moet ik 25~30 FPS ook best kunnen halen.
pi_44581789
Hey,

Ik heb een vraag over anno 1701.
Ik heb nu de researches: Open pit mining en Mining al een tijdje afgerond, maar dan staat er in het research menu: Available in the Construction Menu.
Maar waar vind ik dat? Mijn ore mijnen beginnen een beetje leeg te raken, dus ik zou dat wel graag willen weten.

Alvast bedankt
  dinsdag 19 december 2006 @ 21:33:58 #279
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_44581889
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 21:31 schreef IedeK. het volgende:
Hey,

Ik heb een vraag over anno 1701.
Ik heb nu de researches: Open pit mining en Mining al een tijdje afgerond, maar dan staat er in het research menu: Available in the Construction Menu.
Maar waar vind ik dat? Mijn ore mijnen beginnen een beetje leeg te raken, dus ik zou dat wel graag willen weten.

Alvast bedankt
dat vond ik idd ook onduidelijk maar je kan de mijnen upgraden
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  Lieve Belg dinsdag 19 december 2006 @ 21:35:34 #280
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_44581940
Enkel mijnen met zo'n karretje in het symbool dat er boven zweeft. Deze kan je upgraden tot deep mining. Let wel op: de kosten kunnen van 50 of 100 stijgen naar 150 gold.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_44582285
Bedankt!

Screenshot van mij op dit moment:
http://i146.photobucket.com/albums/r251/IedeK/screenshot0005.jpg
pi_44582965
Nieuwe patch is uit overigens Verhelpt enkele nare bugs zoals de balance bug waar ik het eerder over had, en biedt bovendien nu ook de mogelijkheid om zelf boompjes bij te plaatsen.

http://anno1701.com/launch/index.php?lg=en&l1=downloads&l2=patch
pi_44587011
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 21:44 schreef IedeK. het volgende:
Bedankt!

Screenshot van mij op dit moment:
http://i146.photobucket.com/albums/r251/IedeK/screenshot0005.jpg
Ziet er best netjes uit voor 800*640 (640 ) Of heb je gesneden uit een groter plaatje ?

En inderdaad, patch 1.01 is uit. Op een ander forum had ik deze zelf iets uitgebreider aangekondigd .


Patch 1.01

Zo snel? Jawel, zo snel al de eerste patch!

Hij is 30 MB groot, en is hier te halen.
(enkel duitse versie tot op heden, maar de engelse link zal weldra verschijnen daar...)
quote:
Anno website
2006/12/19
Patch 1.01 for ANNO 1701
Patch 1.01 is now available to download for the German and English versions of ANNO 1701. The patch includes, among others, more improvements to the game balance and gameplay and contains some small, general new features too!

Patch 1.01 itself is around 30 MB and is now available to download

Fans can read more about the actual content of the patch in the news section of the forum. Anyone who wants to chat about the content with fellow ANNO 1701 players would be really welcome too.
En het officiele changelog:
quote:
Anno forums
Third announcement (15.12.2006)

Hi there.

The following list is the complete overview of what the patch contains.


Errors corrected

- A ship following a trade route and stopping in front of the warehouse, failing to continue along that trade route.

- A team win in multi-player was sometimes impossible to achieve.

- Ships belonging to an AI (which had given up) could get stuck at the edge of the map.

- The AI failing to react to the destruction of a foreign culture.

- A display problem which occurred in multi-player save games.

- Possible Blood brotherhood with more than one culture.

- Errors in the balance sheet when a save game had been saved and then re-loaded.

- Computer opponents could erect a warehouse on a location unsuitable for construction.

- Construction could be carried out „free of charge” during lags in multi-player matches.

- Existing fraternizations are now terminated when a foreign culture is destroyed.

- Occasionally an escort’s companions stayed in one place as soon as the escort target was sent on patrol.

- Patrol points “jumping” after a battle.

- Escort ships leaving the escort after a battle.

- A foreign culture’s special action still being carried out after that culture had been destroyed.

- Bonus coins can no longer be redeemed in multi-player matches.

- Occasionally a so-called “Freeze” in the "The Legacy of the Ancestors" scenario.

- Sometimes the “Eichendorff” AI stopping production.

- Problems with the AI portraits once an AI had been destroyed.

- Setting the video settings to "very high" on an ATI video card, does not result in the statue on the village center not being displayed.

- Players spying upon an opponent’s ships.

- Damaged trade routes after a saved game was loaded.

- Damaged trade routes whenever a warehouse was renamed.

- Ships appearing to be floating inside one another upon completion.

Balancing

- The AI ships now react more intelligently when faced outnumbered by the enemy.

- Storm strength now adjusts to fit island size.

- The Queen’s fleets are now somewhat more powerful.

- Die Queen now demands two additional tribute payments or sends one additional fleet.

- The normal AI no longer adjusts to suit the player but instead advances on its own.

- The foreign cultures’ landmarks are now immune to catastrophes.

- The Revolutionary doesn’t stay in the city as long as before.

- The AI no longer advances right after the player does, but instead waits a short while.

New

- Players can now choose whether they must fulfil all of the conditions for win just one.

- A tool tip was added for the time limit for reaching independence.

- A multi-player game no longer pauses when Escape is pressed.

- The delay in saving has been removed from the multi-player game.

- The interface can now be hidden to allow better screenshots.

- Clouds can now also be hidden to allow better screenshots.

- Inhabitant message no longer come as often as before.

- Trees can now be planted both over the menu and using the pipette. It is no longer necessary to enter a cheat to do so.

- In multi-player the clients now also show both the game name and the password.

- Pirate ships are now likely to leave some flotsam floating on the water when sunk.

Graphics

- A number of adjustments have been made for the new G80 graphics chip from Nvidia in order to take full advantage of its potential, e.g. 8x & 16x CSAA support (Coverage Sampling Aliasing).


As soon as we can say anything about a concrete release date we'll let you know - stay tuned!

Cheers,
Nadine
pi_44599972
quote:
Op woensdag 20 december 2006 00:13 schreef slindenau het volgende:

[..]

Ziet er best netjes uit voor 800*640 (640 ) Of heb je gesneden uit een groter plaatje ?
Hmm ik heb mijn resolutie gewoon op 1280*1024 staan.
Misschien dat er met het uploaden wat mee is gebeurd.
Anyway nu zo'n 1600 inwoners waaronder 1300 merchants.
En een lekker lopende trading met de free trader.
  woensdag 20 december 2006 @ 18:09:43 #285
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_44604627
quote:
- A number of adjustments have been made for the new G80 graphics chip from Nvidia in order to take full advantage of its potential, e.g. 8x & 16x CSAA support (Coverage Sampling Aliasing).
quote:
- Clouds can now also be hidden to allow better screenshots.
dit vind ik ook beter, die wolken zitten altijd in de weg.

Nu nog wachten op de engelse versie
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_44615646
Mja, stelletje nationalisten daar bij sunflowers. Eigen volk eerst zeker .
pi_44617670
Ik hoop dat ik hem met die patch nu ook goed werkend op Vista krijg.
pi_44617845
Mwa, denk niet dat er veel zal veranderen wat Vista betreft...
pi_44636620
2 Screenshots:
Stad 1
Grootste stad 2000 Merchants.
Stad 2
Tweede stad 600 Citizens.
Momenteel een saldo van 65000 goudstukken, dus dat is erg lekker.
  donderdag 21 december 2006 @ 21:05:38 #290
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_44639395
Doe eens wat aan je weg.
pi_44646208
Inderdaad, Citizens en moddersloten gaan echt niet samen

.

Leuke stad verder .
pi_44652501
Alles komt goed.
  Lieve Belg vrijdag 22 december 2006 @ 17:20:31 #293
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_44662346
Je karretjes gaan ook sneller op die andere wegen
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_44687792
Patch 1.01 UK versie download!

Met wat geduld is de eerste patch voor de UK versie te downloaden op 3dgamers.



Heb het even getest, en de patch werkt prima. Alleen werd mn 1.0 exe natuurlijk overschreven, dus *dag dag* no DVD patch...
En voor 1.01 is er natuurlijk nog geen uit, en ook de kopieerbeveiliging is prima....want mn .iso pakte ie ook al niet.

Dus nu moet ik voortaan overal die klote DVD mee naartoe slepen wil ik anno kunnen spelen .

Nouja, ziehier de screenshots:

Subtiel, maar 1.01 staat rechtsonder .


Twee hele nieuwe build opties, en beide zijn bomen .



Het planten van boemen via de pipet zonder cheats .

En de nieuwe opties bij graphics:


[ Bericht 7% gewijzigd door slindenau op 24-12-2006 02:55:55 ]
pi_44708829
Heb vannacht nog even een uurtje of 6 doorgetrokken (volgens de warnings...2 uur, 4 uur, 6 uur ). Gaat wel lekker nu:

Pauw aan het showen


Lighthouse


De ratten doen zich tegoed aan mijn stocks


Drenkeling


Onafhankelijkheid


Kasteel(tje)


Verfraaiingen begin inwonerseiland


'Toegangspoort'


Got flowers ?


Een of ander skelet


Paaseiland beeldjes ?

En even een medespeler pesten




pi_44708899
Wtf @ het skelet
Amen.
pi_44709006
Ja echt, ik zag het opeens liggen...van allerlei kanten eens goed bekeken. En toen zag ik het: hey, het is een skelet van een of ander dier .
  Lieve Belg maandag 25 december 2006 @ 20:48:51 #298
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_44738041
Kijk naar de melding links Deze middag tegengekomen in een verloren uurtje

Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_44738578
Die hej ik ook ja .

  Lieve Belg maandag 25 december 2006 @ 22:43:39 #300
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_44740164
Jouw balans zit echt wel nipt boven de 0 hé

Op de minimap zie ik zo vlekjes rood voor je eiland, in vijand met iemand?

Check trouwens ook de kerstboom op de screenshot Dat zijn de kleine dingen die een spel wel toffer maken.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')