quote:Op donderdag 16 november 2006 21:17 schreef Rottdog het volgende:
Klikte op het onderschrift van E.T buikkie en echt mijn mond viel open wat ben je al ver![]()
Oh...quote:Op donderdag 16 november 2006 15:03 schreef Brighteyes het volgende:
Hier verder!
Oh, en Moonah... zet je PM eens aan!
En wij ons maar afvragen of OUD wel bestaansrecht zou krijgenquote:Op maandag 20 november 2006 21:27 schreef YPPY het volgende:
Na de mededeling van Karin heb ik weer het allereerste topic van Lois doorzitten lezenen ik weet niet of ik het al had gezegd maar ik ben nu erg blij dat jullie destijds door hebben gezet van OUD een apart forum te maken. Ook al was ik lange tijd tegen.
Echt zo handig is dit.
![]()
Euh... eh...quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:49 schreef PM-girl het volgende:
Ok, ctrlf5 werkte, dankjewel! (ik had de pagina al een aantal keren opnieuw geopend, maar dat werkt dus niet hetzelfde als ctrl f5!)
Dankjewel BE!!
Ennu, wat is cache legen, geschiedenis wissen,of de cookies?
quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Euh... eh...Dat zeggen ze altijd.
quote:Op maandag 20 november 2006 21:27 schreef YPPY het volgende:
Na de mededeling van Karin heb ik weer het allereerste topic van Lois doorzitten lezenen ik weet niet of ik het al had gezegd maar ik ben nu erg blij dat jullie destijds door hebben gezet van OUD een apart forum te maken. Ook al was ik lange tijd tegen.
Echt zo handig is dit.
![]()
Ik was toen tegen omdat ik zo bang was dat er niet tegen 'onaardige opmerkingen' opgemod zou kunnen worden. Was toen er een tijdje steeds van die pubertjes langskwamen. Gelukkig is het toch nog goedgekomen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:45 schreef Lois het volgende:
[..]Inderdaad werd er weinig geloof aan gehecht dat we met alleen een dikke buik en 3,5 baby een heel forum konden vullen. Moet je nu eens kijken
![]()
Haha! Die durven zich niet te vertonen bij ons!quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:53 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ik was toen tegen omdat ik zo bang was dat er niet tegen 'onaardige opmerkingen' opgemod zou kunnen worden. Was toen er een tijdje steeds van die pubertjes langskwamen. Gelukkig is het toch nog goedgekomen.
Hoe ga je heten?quote:Op woensdag 22 november 2006 20:46 schreef Loesje29 het volgende:
Top! Dankjewel Lois! Het is echt voor een goed doel, zeg maar, in dit geval haha.
Ik ga mailen.
Loesje30?quote:Op woensdag 22 november 2006 21:47 schreef Loesje29 het volgende:
Wat vind jij? Ik denk dat DeKloonVanLoesje29 wel een leuke zou zijn?
*gniffel*
*Noteert ook al mogelijke optie*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |