Dit is zeker een mooie:D (en heb nu ook pc van mycom, bevalt goed;)quote:Op donderdag 16 november 2006 14:51 schreef Martijn85 het volgende:
De MyBook van WD is volgens mij wel goed
http://www.mycom.nl/Produ(...)on_250GB/112150.aspx
Waarom niet op de eerste rang zitten voor een dubbeltje als dit wel mogelijk is?quote:Op donderdag 16 november 2006 14:51 schreef raarmaarwaar het volgende:
max 100 euries voor 160Gib is voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.. koop een goede schijf van een goed merk bij een goede en betrouware (web)winkel
Ik heb de links aangepast, bij perfectsystems is hij wat goedkoperquote:Op donderdag 16 november 2006 14:54 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Dit is zeker een mooie:D (en heb nu ook pc van mycom, bevalt goed;)
bedankt
Pixmania is overigens goed en betrouwbaarquote:Op donderdag 16 november 2006 14:51 schreef raarmaarwaar het volgende:
max 100 euries voor 160Gib is voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.. koop een goede schijf van een goed merk bij een goede en betrouware (web)winkel
Inderdaad, scheelt weer 10 euro;) (zo kom ik onder de 100 euro uit:D)quote:Op donderdag 16 november 2006 14:57 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Ik heb de links aangepast, bij perfectsystems is hij wat goedkoper
Ja dat is wel goedkoper, maar die ik wil heeft firewire 800 aansluiting en dat is een beetje sneller dan usbquote:Op donderdag 16 november 2006 22:38 schreef vdvorst het volgende:
Tja, het risico van een gecrahte schijf heb je altijd, daar kan het beste merk niks aan doen.
Maar 500GB, dat is zeker goed;) (maar 2x 250 gb is toch goedkoper?)
En ik vind het er wel gaaf uitzien, zeker als je meerdere mybooks hebt:D
Heb deze 3 gevondenquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:27 schreef ikJur het volgende:
weet iemand een goeie energie zuinige externe hd die ik op een router aan kan sluiten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |