Precies, in de VS heb je brievenbussen die op die oude-kleding bakken van hier lijken, met zo'n klep die je kan opentrekkenquote:Op donderdag 16 november 2006 14:26 schreef Klonk het volgende:
amerikaanse brievenbussen zijn groter, hier in nederland zul je niets anders kunnen dan naar het postkantoor gaan, en zelfs dan zal het nog niet lukken omdat goederen deugdelijk verpakt dienen te worden aangeboden
Goed plan!quote:Op donderdag 16 november 2006 14:58 schreef nicomart het volgende:
Misschien kan je en adres op een ballon schrijven deze half in de brievenbus stoppen en dan pas opblazen
Dat zal eruit zienquote:Op donderdag 16 november 2006 14:58 schreef nicomart het volgende:
Misschien kan je en adres op een ballon schrijven deze half in de brievenbus stoppen en dan pas opblazen
met de opmerking die ik al eerder zei, het moet deugdelijk verpakt worden, dus een hamer met een papiertje en postzegels krijg je niet verstuurdquote:Op donderdag 16 november 2006 15:00 schreef twetwe het volgende:
Gewoon via de pakketservice! Ik werk daar en opzich is het makkelijk. Je weegt eerst even je object, en bij het postkantoor kunnen ze dan de prijs berekeken! Grootte maakt niks uit.
dat zou in principe denk ik wel kunnen, wel zorgen dat alles goed blijft plakken aan de cdquote:Op donderdag 16 november 2006 15:12 schreef crossover het volgende:
En een cdtje waar je een adres opschrijft en een postzegel opplakt? Zal dat lukken?
Dan bedoel ik alleen het schijfje zonder hoes.
ja dat kan, bierviltjes kun je ook zo versturen, dus met een cd lijkt me dat niet veel anders.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:12 schreef crossover het volgende:
En een cdtje waar je een adres opschrijft en een postzegel opplakt? Zal dat lukken?
Dan bedoel ik alleen het schijfje zonder hoes.
dan is toch de lol erafquote:Op donderdag 16 november 2006 15:00 schreef twetwe het volgende:
Gewoon via de pakketservice! Ik werk daar en opzich is het makkelijk. Je weegt eerst even je object, en bij het postkantoor kunnen ze dan de prijs berekeken! Grootte maakt niks uit.
Dat geloof ik niet.. een pakket van 12 bij 12 meter dat maar 5 gram weegt zal toch niet zonder extra kosten worden geleverd?quote:Op donderdag 16 november 2006 15:00 schreef twetwe het volgende:
Correct.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:59 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet.. een pakket van 12 bij 12 meter dat maar 5 gram weegt zal toch niet zonder extra kosten worden geleverd?
Nope. Brainiac heeft wel eens zoiets getest, maar het werd zelfs duurder omdat er een huge doos omheen moet voor de ballonnen.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:46 schreef borbit het volgende:
en als je nou een pakket verstuurd gevuld met helium balonnen zodat het gaat zweven. Krijg je dan geld erbij van TNT?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |