Toch vreemd, de max. belasting is volgens de site 75 kg. Mijn 21" crt weegt maar 36 kg.quote:Op maandag 20 november 2006 15:23 schreef Dr_Crouton het volgende:
Lol, op de beschrijving van de IKEA site staat dat de tafel geschikt is voor beeldschermen tot 21".. Ik neem aan dat ze de ouderwetse CRT schermen bedoelen en dat het dan daardoor in elkaar dondert ipv een 22" TFT.
het tafelblad is anders..quote:Op maandag 20 november 2006 17:18 schreef Bhuddy het volgende:
Ik heb een GALANT Ikea bureau. Erg tevreden mee, volgens mij is het tafelblad 'tzelfde als die van de Jerker, alleen heeft die van mij verstelbare poten (4 stuks). Erg fijn en degelijk bureau! Heb er 90 euro voor betaald.
Wat een ontzettend lelijk ding....quote:Op donderdag 16 november 2006 10:53 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb zelf het oude model Jerker , waarom ze model aangepast hebben is me echt een raadsel![]()
Het nieuwe model is echt kut![]()
Plaatje oude model
[afbeelding]
65 Euro extra voor dezelfde tafel (160 lang) maar nu met hoekvormig blad, ditto frame en extra poot, vind ik de rechthoekige versie toch betaalbaarder.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:06 schreef Paladina het volgende:
[afbeelding]
Ik heb bovenstaand bureau, witte Galant met in hoogte verstelbare poten. Geweldig ding vind ik het, veel ruimte, heel stevig (tijdens het schilderen gewoon op kunnen staan) en betaalbaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |