professionele bureaus zijn een tikkie (...) duurder nieuw dan ikeabureaus, zeg maar. het is ook allemaal wat degelijker spul. heb nog nooit een ikea meubel gezien dat ik nou echt oerdegelijk uitgevoerd vond als je het vergelijkt met de wat duurdere spullen die er op de markt zijn.quote:Op zondag 19 november 2006 10:49 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor gelul? het is een heel fijn, en heel stevig bureau. doet absoluut niet onder voor professionele bureaus. bovendien staan deze ook regelmatig op marktplaats en daar kosten ze ook minder dan een splinternieuwe bij de ikea.
tis trouwens wel een loeizwaar ding kan ik me herinneren.
Ik heb 'm hier ook staan. Ik heb ook de "kale" tafel. Ideaal. Enorm veel ruimte (laptop en pc passen met gemak naast elkaar). Het ding is echt super stevig en inderdaad er zit metaal in verwerkt. Voor weinig geld, heb je een heel goed bureau. Ik vind het bureau vooral zo prettig omdat het zo lekker groot is!quote:Op donderdag 16 november 2006 10:48 schreef Emu het volgende:
Ik ga speciaal voor een "kale" tafel omdat ik het handiger vind, nu heb ik laden, en die zijn eigenlijk allemaal praktisch leeg, een CD/DVD toren kan ik wel op de bureau zetten.
Wat ik dus vooral wil weten, is het ding een beetje stevig. Het ziet er in ieder geval wel stevig uit, en er zit ook metaal in verwerkt zie ik op de foto. Maar is het zo dus ook?
Het is wat je wil voor bureau. Tuurlijk is een bureau van 1500 euro beter dan een massa productie bureau van 75 euro. Zelf koop ik liever één keer in de 2 jaar een nieuw bureau;)quote:Op zondag 19 november 2006 11:02 schreef UnderConstruction het volgende:
[..]
professionele bureaus zijn een tikkie (...) duurder nieuw dan ikeabureaus, zeg maar. het is ook allemaal wat degelijker spul. heb nog nooit een ikea meubel gezien dat ik nou echt oerdegelijk uitgevoerd vond als je het vergelijkt met de wat duurdere spullen die er op de markt zijn.
hoezo is het gelul trouwens. het is een suggestie. het is van jou gelul dat ikea tafels even duurzaam en solide zijn als professionele bureaus.![]()
wat doe jij in godsnaam met je bureau, dat je het per twee jaar moet vernieuwenquote:Op zondag 19 november 2006 13:25 schreef jagermaster het volgende:
[..]
Het is wat je wil voor bureau. Tuurlijk is een bureau van 1500 euro beter dan een massa productie bureau van 75 euro. Zelf koop ik liever één keer in de 2 jaar een nieuw bureau;)
wil het niet perse in twee jaar vernieuwen hoor;) Maar op ieder bureau komen krassen..quote:Op zondag 19 november 2006 14:01 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat doe jij in godsnaam met je bureau, dat je het per twee jaar moet vernieuwen
Toch vreemd, de max. belasting is volgens de site 75 kg. Mijn 21" crt weegt maar 36 kg.quote:Op maandag 20 november 2006 15:23 schreef Dr_Crouton het volgende:
Lol, op de beschrijving van de IKEA site staat dat de tafel geschikt is voor beeldschermen tot 21".. Ik neem aan dat ze de ouderwetse CRT schermen bedoelen en dat het dan daardoor in elkaar dondert ipv een 22" TFT.
het tafelblad is anders..quote:Op maandag 20 november 2006 17:18 schreef Bhuddy het volgende:
Ik heb een GALANT Ikea bureau. Erg tevreden mee, volgens mij is het tafelblad 'tzelfde als die van de Jerker, alleen heeft die van mij verstelbare poten (4 stuks). Erg fijn en degelijk bureau! Heb er 90 euro voor betaald.
Wat een ontzettend lelijk ding....quote:Op donderdag 16 november 2006 10:53 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb zelf het oude model Jerker , waarom ze model aangepast hebben is me echt een raadsel![]()
Het nieuwe model is echt kut![]()
Plaatje oude model
[afbeelding]
65 Euro extra voor dezelfde tafel (160 lang) maar nu met hoekvormig blad, ditto frame en extra poot, vind ik de rechthoekige versie toch betaalbaarder.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:06 schreef Paladina het volgende:
[afbeelding]
Ik heb bovenstaand bureau, witte Galant met in hoogte verstelbare poten. Geweldig ding vind ik het, veel ruimte, heel stevig (tijdens het schilderen gewoon op kunnen staan) en betaalbaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |