quote:Op donderdag 16 november 2006 10:30 schreef MREn het volgende:
Beetje standaard, en lijkt me wat kaal zonder kasten/ladenblokken.
Je kan er schijnbaar wel prima achter zitten rukken, gezien de naam van dit model
kan je er wel iets van een ladenblok bij krijgen die je eraan kan schroeven. Maarja het is wat je wilt om ruimte in te leveren aan een paar laatjes..quote:Op donderdag 16 november 2006 10:30 schreef MREn het volgende:
Beetje standaard, en lijkt me wat kaal zonder kasten/ladenblokken.
Je kan er schijnbaar wel prima achter zitten rukken, gezien de naam van dit model
daar kan je toch niet op werken, zo klein?quote:Op donderdag 16 november 2006 10:53 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb zelf het oude model Jerker , waarom ze model aangepast hebben is me echt een raadsel![]()
Het nieuwe model is echt kut![]()
Plaatje oude model
[afbeelding]
Dat ding is ruim een meter breedquote:Op donderdag 16 november 2006 10:55 schreef jagermaster het volgende:
[..]
daar kan je toch niet op werken, zo klein?
Ik vind het wel prettig om met muizen mn polsen nog op tafel te hebbenquote:Op donderdag 16 november 2006 10:56 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dat ding is ruim een meter breed![]()
Dat heb ik ook , allemaal leuk die uitschuifbare lades , die gebruik meestal als ik s'avond achter de computer ga etenquote:Op donderdag 16 november 2006 10:57 schreef MREn het volgende:
[..]
Ik vind het wel prettig om met muizen mn polsen nog op tafel te hebben(en liefst nog een flink deel onderarm)
Het bureau is echt wel stevig hoor. Je kunt er wel op staan. De poten en de dwarsbalken onder het buro zijn allemaal metaal.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:48 schreef Emu het volgende:
Wat ik dus vooral wil weten, is het ding een beetje stevig. Het ziet er in ieder geval wel stevig uit, en er zit ook metaal in verwerkt zie ik op de foto. Maar is het zo dus ook?
Lijkt me heel leuk als je dat wil doenquote:Op donderdag 16 november 2006 11:11 schreef _Flash_ het volgende:
Wij hebben hem ook staan. Twee keer zelfs. Niet duur en zeer robust.
Bevalt goed, met de bijbehorende lade-kasten, kabelgoten en draaiplateau hebben we 2 mooie werkplekken gemaakt. Als je wilt kan ik vanavond wel een foto posten?
Klinkt goed, daar hou ik nl van, stevig maar toch simpelquote:Op donderdag 16 november 2006 12:40 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Het bureau is echt wel stevig hoor. Je kunt er wel op staan. De poten en de dwarsbalken onder het buro zijn allemaal metaal.
Ik heb alleen iets last van beschadiging door mijn muis. Het bovenste laagje verdwijnt. Maar dat gebeurde pas met mijn nieuwe muis(dell). Daarvoor was het 3 jaar goed. (maar dat is wel op te lossen met een muismat..)
Lekker ergonomischquote:Op donderdag 16 november 2006 10:53 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb zelf het oude model Jerker , waarom ze model aangepast hebben is me echt een raadsel![]()
Het nieuwe model is echt kut![]()
Plaatje oude model
[afbeelding]
op marktplaats heb je voor minder geld een beter (lees professioneel) bureau. goed schoon te houden, stevig en diep en breed genoeg om lekker aan te werken.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:29 schreef Emu het volgende:
Iemand ervaring met deze IKEA bureau?
[afbeelding]
wat is dat nou weer voor gelul? het is een heel fijn, en heel stevig bureau. doet absoluut niet onder voor professionele bureaus. bovendien staan deze ook regelmatig op marktplaats en daar kosten ze ook minder dan een splinternieuwe bij de ikea.quote:Op zondag 19 november 2006 10:44 schreef UnderConstruction het volgende:
[..]
op marktplaats heb je voor minder geld een beter (lees professioneel) bureau. goed schoon te houden, stevig en diep en breed genoeg om lekker aan te werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |