waar kun je dan iLife 06 downloaden?quote:Op zondag 24 december 2006 18:59 schreef magnifor het volgende:
[..]
Nieuwe software kan je ook downloaden (iTunes, Quicktime, Safari etc).
En eerlijk gezegd kan ik niet voorstellen dat de prijzen omlaag gaan.
Ik weet niet wat je bedoelt met 'meekrijgen', maar de iLife versie die je op een nieuwe Mac krijgt is een volledige versie, en aangezien iLife '07 vrijwel zeker op 8 januari uit gaat komen is het alleen daarvoor al slim om op de keynote te wachten. Van iWork krijg je inderdaad een demo-versie mee bij nieuwe Macs. Of Leopard op de keynote uitkomt weet ik niet. Ik hoop van wel, maar er is geen bewijs voor. Hoe dan ook zal de release date hoogstwaarschijnlijk wel bekend worden gemaakt.quote:Op zondag 24 december 2006 19:19 schreef magnifor het volgende:
Daar moet je voor betalen. Je krijgt alleen demo's mee. Als je dan een serial gaat gebruiken kan je net zo goed het complete pakket downloaden.
Je hebt helemaal gelijk. Ik was even in de war met iWorks.quote:Op zondag 24 december 2006 20:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt met 'meekrijgen', maar de iLife versie die je op een nieuwe Mac krijgt is een volledige versie, en aangezien iLife '07 vrijwel zeker op 8 januari uit gaat komen is het alleen daarvoor al slim om op de keynote te wachten. Van iWork krijg je inderdaad een demo-versie mee bij nieuwe Macs. Of Leopard op de keynote uitkomt weet ik niet. Ik hoop van wel, maar er is geen bewijs voor. Hoe dan ook zal de release date hoogstwaarschijnlijk wel bekend worden gemaakt.
Alleen iTunes, iPhoto is log en heeft te weinig functionaliteit om op te boksen tegen Photoshop + eigen beheer, iMovie heb ik niet nodig, iWeb -> doe mij maar Dreamweaver/textmate.quote:
Misschien dat er een 12inch macbook pro komt en ik hoop nog altijd op een model tussen de mini en de mac pro.quote:Op zondag 24 december 2006 18:48 schreef magnifor het volgende:
[..]
Wat voor een mac wil je kopen? Een nieuwe macbook (pro) en imac hoef je voorlopig niet te verwachten aangezien die kort geleden geupgrade zijn.
Er zijn geruchten.......quote:Op zondag 24 december 2006 21:21 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik denk dat je die 12inch wel op je buik kan schrijven, apple gaat de laatste tijd steeds groter eigenlijk
Dat zou correct moeten zijn.quote:Op maandag 25 december 2006 09:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo...de nieuwste build is binnen. Ik ga hem straks 's ff installeren.
Klopt het dat er in de nieuwste iWork ook een spreadsheet-achtig programma komt..?
quote:Op maandag 25 december 2006 13:37 schreef E.T. het volgende:
Dat gaat nog een lastige keuze worden..
een grotere HD in m'n iBook laten zetten
OF
een nieuwe MB met Leopard en iLife'07
vooral omdat we dan 2 nieuwe MB's 12" moeten.quote:Op maandag 25 december 2006 13:37 schreef E.T. het volgende:
OF
wrom?quote:Op maandag 25 december 2006 14:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
vooral omdat we dan 2 nieuwe MB's 12" moeten.
Ik zit min of meer met het zelfde, alleen wil ik er ook nog een ACD bij.quote:Op maandag 25 december 2006 13:37 schreef E.T. het volgende:
OF
Zie wienig verschil met de Tigerquote:Op maandag 25 december 2006 14:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nieuwste Leopard 's geinstalleerd. Draait prima, maar zie weinig verschil met de vorige build.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |