UnrarXquote:Op donderdag 30 november 2006 17:29 schreef Xilantof het volgende:
Waarmee kan ik onder OS een .rar bestand openen?
Kekker?quote:Op donderdag 30 november 2006 17:37 schreef nietzman het volgende:
The unarchiver is kekker.
Als je een spaces-variant wilt proberen zonder Leopard kun je eens naar Virtue Desktops kijken: http://virtuedesktops.info/ Ik heb het ook draaien, werkt prima.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:18 schreef super-muffin het volgende:
Spaces lijkt mij erg handig.
Ik zou het nu al willen installeren op mijn PowerBook, maar ik heb een combo drive
En nog maar heel weinig schijfruimte, maar binnenkort koop ik een externe hdd.
Versie die ik gebruik is Saft 8.3.6 (445) en Safari 2.0.4 (419.3). Heb vast nog wel ergens 'n .dmg liggenquote:Op donderdag 30 november 2006 21:42 schreef super-muffin het volgende:
Kut Saft heeft Safari verneukt.
Gedownload, geinstalleerd, open Safari weer, krijg ik een venster dat Saft niet werkt met deze versie van Safari en loopt het vast
- edit
Via Spotlight alles van Saft opgezocht en verwijderd, het werkt weer.
Stuffit doet het ook prima.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:29 schreef Xilantof het volgende:
Waarmee kan ik onder OS een .rar bestand openen?
Dit jaar heeft nooit op de planning gestaan. En nee, ik verleid me niet tot opmerkingen over dat andere OS wat al een paar keer uitgesteld schijnt te zijn. Hoe dan ook, Apple heeft nog altijd 'Lente 2007' als verschijningsperiode staan. Op 8 januari, op MacWorld, zal wel meer verteld worden. Er zijn geruchten dat Leopard dan al uitkomt, maar dat zijn niet meer dan geruchten.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:15 schreef Light het volgende:
Is er eigenlijk al een release date bekend voor Leopard? Dit jaar zal wel niets meer worden, maar 'k ben toch wel benieuwd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |