Collegaquote:Op donderdag 16 november 2006 18:44 schreef Garnaalt het volgende:
Wie heeft er Golf gespeeld op Wii Move You? Daar stond ik ! (En nee, ik was niet dat vrouwtje van 40..)
Was toch al lang bekend?quote:Op donderdag 16 november 2006 18:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Zoals we al dachten, met 250 euro worden we stevig genaaid.
Kun jij ff doorgeven dat die pers cd een beetje matig is... Enkel screens van Zelda en Wii Sports/Playquote:
quote:
die tas heb ik welquote:Op donderdag 16 november 2006 20:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je hebt er ook echt niets aan. Een Wii muts, een Wii promoboekje, een DS promoboekje en die persmap met 2 A4tjes en die CD
Geef mij die muts maar danquote:Op donderdag 16 november 2006 20:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je hebt er ook echt niets aan. Een Wii muts, een Wii promoboekje, een DS promoboekje en die persmap met 2 A4tjes en die CD
Waar lees jij dat de prijs veel te hoog is? Er staat duidelijk in het artikel dat het idee was om een < 100 dollar machine te maken. Maar helaas door duurdere onderdelen is de prijs hoger komen te liggen.quote:Op donderdag 16 november 2006 18:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Zoals we al dachten, met 250 euro worden we stevig genaaid.
[fanboy-mode]quote:Op donderdag 16 november 2006 20:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:
Ik wil m ook.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:01 schreef s0ul het volgende:
[..]
[fanboy-mode]
Ik wil wel die Wii muts overnemen als je wilt![]()
[/fanboy-mode]
AA....AA batterijen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:01 schreef speknek het volgende:
Volgens mij zitten er AA batterijen in, dus met oplaadbare batterijen in een batterijoplader.
Inderdaad, ik ber er ook niet zo'n fan van. Gelukkig heb ik nog een oplader liggen dus ik hoef alleen nog wat oplaadbare batterijen te kopen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
AA....AA batterijen.
Dat is wel erg vorige eeuws.
Maar je zal in elk geval nooit met een "luie" accu komen te zitten...quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
AA....AA batterijen.
Ik verwacht wel dat er een dergelijke accu komt als in de 360 ook zit. Die werkt in principe ook met AA batterijen en MS heeft die losse accu uitgebracht om extra doekoe te verdienen. Verwacht je nou dat Nintendo dat niet doet als ze dat kunnen?quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
AA....AA batterijen.
Gewist?quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Overigens is het gewist van de controller, mede dankzij die AA batterijen, wel perfect
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |