Kunst, je hebt amper bewegingsvrijheid in die wereld.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:25 schreef Retuobak het volgende:
Strijdlustige beelden Pokémon Battle Revolution
Wat nou slechte graphics op de Wii? [afbeelding]
ik denk wel als ie hier op 8 december lauchtquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:08 schreef RaymanNL het volgende:
ohwjah, hoe slecht:
Opera werkt niet op dag #1
Het weer channel niet, het nieuws channel niet![]()
bron: http://www.prnewswire.com/cgi-bin/stories.pl?ACCT=104&STORY=/www/story/11-16-2006/0004476212&EDATE=
met een kabel!!!!!!11!!!!einz!!!!lollerpantoffel!@!!1quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:14 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe kan ik een Wii het beste op een HDTV aansluiten?
Component cablesquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:14 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe kan ik een Wii het beste op een HDTV aansluiten? Ik las iets over upscalling naar 480p?
quote:Just be sure to play the Wii version. Seriously, the Wiimote is perfect for this. And widesceen is how Hyrule was meant to be seen. Last week, I thought about canceling my Twilight Princess preorder since I knew I'd have seen the whole game before the Wii launch, but that won't be happening. I'll be replaying Twilight Princess sooner than later, slowly and thoroughly. The way Zelda games were meant to be played.
Op die ingang zit m'n 360 straksquote:
Ja. Ik haat het ookquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Is omwisselen zo'n moeite?
quote:Op woensdag 15 november 2006 18:19 schreef s0ul het volgende:
Hieronder staat de (voorlopige) lijst van launch titels en verder bevestigde spellen:
Launch titelsAvatar: The Last Airbender Blazing Angels: Squadrons of WWII Blitz: The League Call of Duty 3 Cars Dragon Ball Z: Budokai Tenkachi 2 Dragon Quest Swords: The Masked Queen and the Tower of Mirrors Elebits Excite Truck Far Cry GT Pro Series Final Fantasy Crystal Chronicles: The Crystal Bearers The Legend of Zelda: Twilght Princess Madden NFL 07 Marvel: Ultimate Alliance Metal Slug Anthology Metroid Prime 3: Corruption Monster 4x4 World Circuit Need for Speed: Carbon Open Season Rayman Raving Rabbids Red Steel SpongeBob SquarePants: Creature from the Krusty Krab Super Monkey Ball: Baana Blitz Tony Hawk's Downhill Jam Trauma Center: Second Opinion Wii Sports
De kwaliteit schijnt enorm te verschillen, het loont toch de moeite om er iets voor te zoeken. misschien bestaan er switchboxen voor ofzo.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja. Ik haat het ookIk lever liever iets aan kwaliteit in dan dat ik moet gaan wisselen elke keer als ik met een andere console wil gaan gamen
Is het niet zeg maar een game als Myst maar dan met wat zwaaiwerk als er random wat vijanden verschijnen?quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:52 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat lijstje is geen launch lijst, sommige spellen in dat lijst komen in 2007 uit.
Ik kan overigens niet wachten op Dragon Quest Swords.![]()
![]()
![]()
![]()
Square-Enix spellen zoals Final Fantasy and Draqon Quest vind ik helemaal niks maar van wat ik gezien heb gelezen heb van Swords vind ik het echt helemaal fantastisch. Ik kan serieus niet wachten.
Wat Roy zegt.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Is omwisselen zo'n moeite?
DQ Swords is zo'n spel die Wii juist nodig heeft. Hij wordt helemaal geweldig.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is het niet zeg maar een game als Myst maar dan met wat zwaaiwerk als er random wat vijanden verschijnen?DQ Swords lijkt me persoonlijk verschrikkelijk.
Ga in het xbox topic trollenquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:06 schreef Ruzbeh het volgende:
DQ Swords is zo'n spel die Wii juist nodig heeft. Hij wordt helemaal geweldig.Graphics zien er bovendien enorm goed uit.
Mooi, kan je je met je andere hand aftrekken op de fenomenale graphics.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:33 schreef Ruzbeh het volgende:
Kijk hier eensch:
[afbeelding]
Het is dus niet alleen vechten.
Vechten + leuke elementen in een stad waar je misschien dingen kan kopen + een leuk verhaal =
De mensen die het gespeeld hebben zeggen dat het verassend goed is en veel potentiëel heeft. En je speelt het met één hand, want ik ook goed vind.
Spelen met één hand moet meer toegepast worden ja, zeker in turnbased RPGs. Maar nee, DQ Swords is het simpelweg niet.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:33 schreef Ruzbeh het volgende:
Kijk hier eensch:
[afbeelding]
Vechten + leuke elementen in een stad waar je misschien dingen kan kopen + een leuk verhaal =
De mensen die het gespeeld hebben zeggen dat het verassend goed is en veel potentiëel heeft. En je speelt het met één hand, want ik ook goed vind.
de japannertjes kunnen pas eind 2007 een Wii kopen met DVD functie.. Dus NIET straks al bij de releasequote:Op vrijdag 17 november 2006 14:55 schreef _GdR_ het volgende:
@gamert:
Even wat wiieuwtjes rond Nintendo’s nieuwe console. De Japanners beloven hun thuisland over zo’n drie weken te overspoelen met dozen. Tijdens de launch heeft Nintendo een voorraad van 400.000 van de witte boekenleggers klaar staan. Zeggen ze. Halen ze dit aantal, dan is het toch zeker vier zoveel als Sony met zijn Playstation 3 opleverde. In de rij staan voor de Wii? Niet nodig dus! Verder maakt het bedrijf bekend dat de console zeker níet met een DVD-afspeelfunctie wordt geleverd. Japanezen krijgen deze extra wel, maar ja dat zijn dan ook übermensen. De rest van de wereld kan dus geen DVD’s draaien op zijn Wii. Goed, en dan nu het Wiir
Een woord: "Japan"quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Verkoopt die troep nog?
Component Video Switch? Ja hoor, bestaan. Net zo duur als je Wii zelfquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:46 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De kwaliteit schijnt enorm te verschillen, het loont toch de moeite om er iets voor te zoeken. misschien bestaan er switchboxen voor ofzo.
In NL ook. Pokemon Dungeon (nu uit op GBA en DS) verkoopt als een tiet. Onze winkel is ondertussen al 100 exemplaren per versie kwijt. Ter vergelijking, een Splinter Cell op de 360 verkoopt 10 stuks in dezelfde periode.quote:
He,... een mede hyper !quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:33 schreef Ruzbeh het volgende:
Kijk hier eensch:
[afbeelding]
Wow dat verbaast me best wel. Kijk als het nou pokémon cyrstal/diamond was dan kan ik het nog begrijpen maar dungeon is nou niet echt een topper.quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In NL ook. Pokemon Dungeon (nu uit op GBA en DS) verkoopt als een tiet. Onze winkel is ondertussen al 100 exemplaren per versie kwijt. Ter vergelijking, een Splinter Cell op de 360 verkoopt 10 stuks in dezelfde periode.
Vier dagen langquote:Op donderdag 16 november 2006 20:30 schreef Garnaalt het volgende:
[..]
Sta je ook bij Gameplay? Of heb jij er ook nog niets over gehoord, anders moeten we daar even meeten ofzo. Zoiezo veel toffe mensen bij het promoteam!
Heb jij meegedaan aan het mutsenschandaal?
downloads.quote:Op vrijdag 17 november 2006 20:49 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hoe zit het met de oude spellen op de Wii?? Ik dacht dat Super Mario World en Donkey Kong Coountry etc gespeeld kunnen worden op de Wii, hoe zit dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |