Weet of je het meegekregen, dat ik dit samen met een vriend van plan was en we nintendo gemailed hadden of ze het deden approven.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je krijgt strax ook Wii Pr0n. Daarin onder andere Wii Masturbate en Wii have sex
ik geloof dat Roy dat vandaag gedaan heeftquote:Op woensdag 15 november 2006 23:36 schreef _GdR_ het volgende:
negative fibe in dit topic...dombo's met xdoos avatars lopen de boel te fukken.
niemand kan mij vertellen dat zelda gaat tegen vallen. kan-niet! mag-niet!
Daar doe ik het niet voor, en dat weet jij ook Febquote:Op donderdag 16 november 2006 00:24 schreef febster het volgende:
Stel je bent Roy, en je zit in de redactie van een redelijk grote games site, hoe trek je dan veel views? Hij deed het 2 topics geleden al in een TT, maar met een preview die niet zo goed is gaan zowel de views in het Wii Topic, als op de subsite zelf naar ongekende hoogten....
Misschien interessant als 2e game.quote:Op donderdag 16 november 2006 01:03 schreef kipknots het volgende:
Tony Hawk word ook goed onthaald. Staan nu 2 reviews op gamerankings, een 8.7 en 9.2![]()
In eerste instantie is het ook een video-demo. En dan een week voor de launch of na de launch wordt er een stuk aangezet en kan je zelf spelen. Ik heb gezien hoe het eruit komt te zien. Veel speelbaarheid zit er niet aan ivm beveiliging.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:22 schreef BMH het volgende:
[..].. Mijn bronnen zeggen weer wat anders... weird.
quote:Op woensdag 15 november 2006 23:42 schreef MMaRsu het volgende:
Roy op het event gister :
[afbeelding]
zit er nu ook over na te denken, die te halen...quote:Op donderdag 16 november 2006 11:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Tony Hawk nog een 9. Dat wordt een sleeper hit.
Vind ik ookquote:Op donderdag 16 november 2006 11:17 schreef Platina het volgende:
Ik had liever een Project 8 achtige Tony Hawk op de Wii gezien. Vind ik veel leuker dan racen, gewoon lekker beetje rondskaten in een stad heerlijk toch?
ik heb de demo van project 8 op de 360 gedaan... ...maar ik speel liever American Sk8land op de DS... Downhill Jam vond ik leuker om te doen... maar ik heb dan ook meestal geen tijd om uren te gamen... PickUp&play dus...quote:Op donderdag 16 november 2006 11:17 schreef Platina het volgende:
Ik had liever een Project 8 achtige Tony Hawk op de Wii gezien. Vind ik veel leuker dan racen, gewoon lekker beetje rondskaten in een stad heerlijk toch?
SSX en 1080 snowboarding vond je ook niks?quote:Op donderdag 16 november 2006 11:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vind ik ookDownhill Jam is vrij eentonig, je gaat enkel hard naar beneden.
Wel aardig, maar dat heb ik nu wel gezien.quote:Op donderdag 16 november 2006 11:26 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
SSX en 1080 snowboarding vond je ook niks?
De waarheid mag gezegd worden.quote:With the Wii, a new type of gaming system has hit the industry. If the Xbox 360 and PS3 are Lamborghinis, the Wii is a Mini Cooper. It will never win a speed race. It will never be the flashiest. But it's something that appeals to people who might not take notice otherwise - and it's a heck of a lot of fun.
wooooooquote:Op donderdag 16 november 2006 12:46 schreef deGVR het volgende:Handleiding van Zelda lezen? Het kan!
dat verklaart wel een hoop...quote:Op donderdag 16 november 2006 12:50 schreef RaymanNL het volgende:
Ohwjah, jongens, de reden waarom red steel tegen viel is ook al bekend![]()
Het was de E3 demo![]()
Ik heb liever een goede downhill game dan een slechte open roaming missie game.quote:Op donderdag 16 november 2006 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wel aardig, maar dat heb ik nu wel gezien.
het is toch mogelijk om de gevoeligheid aan te passen naar je eigen voorkeuren? Was dat niet mogelijk bij de demo's ofzo?quote:Op donderdag 16 november 2006 12:35 schreef DtchDopey het volgende:
Ik heb nu aardig wat reviews gelezen maar maak me toch een beetje zorgen om de besturing voor FPS games (wat nou eenmaal mijn fav. genre is). Het schijnt te gevoelig te zijn zowel in cod3 als redsteel! En ik heb ook nog geen aangekondigde FPS games gezien die online kunnen!
En Tony Hawk niet na 7 praktisch dezelfde games?quote:Op donderdag 16 november 2006 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wel aardig, maar dat heb ik nu wel gezien.
Kloptquote:Op donderdag 16 november 2006 13:05 schreef deGVR het volgende:
Volgens mij kun je de gevoeligheid van de pointer gewoon in de Wii-instellingen aanpassen en wordt dat dan doorgevoerd in de games.
Jij gelooft wat dixons verkopers zeggenquote:Op donderdag 16 november 2006 13:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ohwjah, ik heb het even gevraagt bij de Dixons, maar hun krijgen zoals het er nu voor staat gewoon alle Wii's binnen die gereserveerd zijn (ze verwachten er 20)
Nee.quote:Op donderdag 16 november 2006 13:18 schreef fr3d het volgende:
weet iemand of er bij de launch al andere kleuren wii zijn?
Ze weten natuurlijk wel welk aantal ze binnen krijgen aan consolesquote:Op donderdag 16 november 2006 13:19 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jij gelooft wat dixons verkopers zeggen![]()
[..]
Nee.
Dat zou moeten idd. Maar mijn beleving vind van niet. Maargoed het is jouw wiiquote:Op donderdag 16 november 2006 13:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ze weten natuurlijk wel welk aantal ze binnen krijgen aan consolesDaar zijn ze een winkel voor
![]()
Nou deze dixons heeft geen n00bsquote:Op donderdag 16 november 2006 13:26 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat zou moeten idd. Maar mijn beleving vind van niet. Maargoed het is jouw wiiJij geloof maar wie je gelooft.
Verkoopt Top1Toys games dan?quote:Op donderdag 16 november 2006 13:21 schreef senesta het volgende:
We hebben bij top1toys gepreorderd, daar waren we derde.
En hoewel ik nooit een wii fan was ga ik nu toch overstag denk ik![]()
Vetquote:Op donderdag 16 november 2006 13:56 schreef Xrenity het volgende:
Onze Dixons ownt ook!
Ik ook al een tijdquote:Op donderdag 16 november 2006 13:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Vet![]()
![]()
Ik ben al jaren vaste klant bij de Dixons bij ons![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |