Grafisch is het God Gijsquote:Op woensdag 15 november 2006 18:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zelda preview vannacht om 0u
Daarnaast was het grafisch allemaal matig, en verschillende besturingen waren té gevoelig.
Een preview schrijven na minder dan een uur Zelda gespeeld te hebben vind ik maarquote:Op woensdag 15 november 2006 18:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een hele alinea
Eén van de belangrijkste titels die bij de launch aanwezig zal zijn is natuurlijk The Legend of Zelda: Twilight Princess. Deze game stond in demovorm ook op de Wii Move You beurs en we konden er even mee spelen. Naar aanleiding van deze speelminuten is deze preview geschreven.
Plus de drukte in zo'n ruimte.... je kan gewoon geen echte indruk maken. Niet rustig op jezelf een ervoor gaan zitten.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Een preview schrijven na minder dan een uur Zelda gespeeld te hebben vind ik maar. Zelda is een beleving
.
Ja precies, vind het echt raar om daar een preview van te schrijven. Doe dat dan als je door Nintendo uitgenodigt wordt om een paar uur bij hun Zelda te spelen of wat dan ook.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Plus de drukte in zo'n ruimte.... je kan gewoon geen echte indruk maken. Niet rustig op jezelf een ervoor gaan zitten.
Dat zou wel hard zijn, nog voor launch is wel heel snelquote:Op woensdag 15 november 2006 19:24 schreef depax het volgende:
hij is al gekraakt trouwens :
Wii.Copy.Protection.Information.READ.NFO.INTERNAL-Wii
WiiCLONE.Tools.READ.NFO-Wii
The.Legend.Of.Zelda.Twilight.Princess.WiiCLONE-Wii
Red.Steel.WiiCLONE-Wii
(ps ik ga alles netjes kopen heb gewoon nog wat contacten uit mijn verleden en zo ;x)
Is dat al bevestigd of is het nep, want dat heb je vaak namelijk.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:24 schreef depax het volgende:
hij is al gekraakt trouwens :
Wii.Copy.Protection.Information.READ.NFO.INTERNAL-Wii
WiiCLONE.Tools.READ.NFO-Wii
The.Legend.Of.Zelda.Twilight.Princess.WiiCLONE-Wii
Red.Steel.WiiCLONE-Wii
(ps ik ga alles netjes kopen heb gewoon nog wat contacten uit mijn verleden en zo ;x)
Ik heb hem 2 keer... 10 minuten ofzo gespeeld en het is geweldig.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja precies, vind het echt raar om daar een preview van te schrijven. Doe dat dan als je door Nintendo uitgenodigt wordt om een paar uur bij hun Zelda te spelen of wat dan ook.
Laat ik het zo zeggen. Ik kom zelf uit die wereld ben sinds een half jaar gestopt. ;xquote:Op woensdag 15 november 2006 19:32 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Is dat al bevestigd of is het nep, want dat heb je vaak namelijk.
Oh nee hoor ik laat me niet door de wijs brengen door Roy, die vond Oot ook niksquote:Op woensdag 15 november 2006 19:33 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik heb hem 2 keer... 10 minuten ofzo gespeeld en het is geweldig.
Dus laat je niet van de wijs brengen.
Als iemand negatief is kan ie er meest geen reet van wat Zelda TP betreft.
Ik zit nog steeds in die wereld. Echt waar, yo. Da king of warez, mon.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:34 schreef depax het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Ik kom zelf uit die wereld ben sinds een half jaar gestopt. ;x
eerlijk gezegd de nfo nog niet gelezen, maar het zou beetje gc achtig zijn.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:38 schreef Kill_em_all het volgende:
En de Wii speelt zeker ook zonder problemen gebrande games af wou je zeggen? lijkt me dat je wel iets van een modchip (die er nog niet is) moet hebben.
Ik ben niet trots erop ofzo. Was gewoon ter verduidelijking.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:39 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds in die wereld. Echt waar, yo. Da king of warez, mon.
Is idd ook wel logisch, praktisch gezien zelfde hardware.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:41 schreef depax het volgende:
[..]
eerlijk gezegd de nfo nog niet gelezen, maar het zou beetje gc achtig zijn.
dus probeer die nfo nu te pakken te krijgen.
alleen zijn de wii discs groter dus het kan ook omgedraaide dvd zijn zoals gc omgedraaide minidvd was.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:43 schreef Mortale het volgende:
[..]
Is idd ook wel logisch, praktisch gezien zelfde hardware.
kan me niet schelen ga deze tijd alles kopen voor de Wii.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:48 schreef Mortale het volgende:
Komt toch iets van een firmware update zodat de wii dvd's kan spelen? Dus wss kun je het gewoon branden op dl-dvd als de firmware van de dvd wii-disc/dvd speler gekraakt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |