Kassa voor mevrouw Limaquote:Patrick Kluivert en Rosanna Lima hebben een relatie. Dat heeft de styliste bevestigd tegenover de website Sterrenstek. Al een tijdje gingen geruchten over een relatie tussen Lima en de voetballer, maar beiden ontkenden meer dan goede vrienden te zijn.
Afgelopen zondag nam Kluivert Lima echter mee naar de wedstrijd tussen PSV en Ajax in Amsterdam. Daarna heeft de 30-jarige voetballer haar aan zijn teamgenoten van PSV voorgesteld, bevestigt Rosanna. "Wanneer Patrick me uitnodigt en voorstelt aan zijn medespelers en aan een hoop mensen van Ajax kun je er vanuit gaan dat er tussen Patrick en mij meer is dan alleen maar een vriendschap."
In mei vertelde de oud-Ajacied nog aan Novum Nieuws dat hij zich niet voor kon stellen ooit op een andere vrouw te vallen dan op zijn ex-vrouw Angela. "Ik sluit niets uit, maar ik denk niet dat ik ooit met een andere vrouw zal zijn. Angela is de enige voor mij", zei hij over de moeder van zijn drie zoontjes.
Bron: Trouw
Ik denk het niet, want ze komt op Shownieuws.quote:
Styliste.quote:
Oh weer zo'n kapster die mensen met een imagoprobleem een face lift aansmeert.quote:
Ja, dat filmpje zag ik vd week op SBS. Wist niet dat zij zo'n flinke boezem had. Ik zeg nep!quote:
quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:52 schreef Stansfield het volgende:
Scoort kluivert toch nog wat dit seizoen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |