quote:Op maandag 11 december 2006 09:14 schreef t0n het volgende:
Gisteravond naar de spuiterij gebracht, over 3/4 weken meer nieuws.
Oké.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:02 schreef Foo_niks het volgende:
Hijs wel lekker aan het prutte he,
sla maar hol, stort maar vol?
Foo Niks zou liever nieuwe stukken in de motorkap lassen om de gaatjes weg te halenquote:
Vraag 1: zou ik inderdaad positief beantwoorden ,ik hoop toch niet dat dat met vezelversterkte pamuur is dichtgesmeerd.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:59 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Foo Niks zou liever nieuwe stukken in de motorkap lassen om de gaatjes weg te halen
of zelf carbon fiber zijpanelen maken .... toch foo niks
Ben ik even blij dat ik verstand heb van motoren en wegligging, en niet van wat hier bovenstaatquote:Op donderdag 21 december 2006 18:05 schreef Foo_niks het volgende:
had niet anders verwacht ,
gezien het feit dat je de hele body laat spuiten hebben jullie eerst alle
delen precies afgehangen en pilotholes geboord of ga je naderhand alles uitlijnen .
Nee je gebruikt die popnagel enkel als centreerpunt.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:04 schreef t0n het volgende:
Ooooh... zo...
Dat wordt dan voorzichtig doen... niets aan de voorkant is gepopt hoor, alles is geschroefd... Dus sowieso al 'n stuk makkelijker.
Maar 't wordt pas Maart ofzo dat hij af is... denk...
Ik begrijp je niet... maar goed, voor montage van het plaatwerk enzo... is de spuiter de man... ik doe het betere schroefwerk wel...quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:06 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Nee je gebruikt die popnagel enkel als centreerpunt.
Succes ,en zorg dat je assistentie hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |