Komt me bekend voor...quote:Op woensdag 15 november 2006 12:44 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik kom net bij mn nieuwe tandarts vandaan, waar ik erachter gekomen ben dat mn vorige tandarts in Den Haag een volslagen mongool is... Hij zei altijd dat mn gebit er prima uitziet, geen gaatjes, alles netjes blabla..
Nu kreeg ik van mn nieuwe tandarts na het maken van foto's het heugelijke nieuws dat ik 9 (!!) gaatjes heb en zeker 1 en misschien wel 2 wortelkanaalbehandelingen moet hebben!![]()
:'(
Daarvoor betaal ik toch godverdomme niet zoveel aan een tandartsverzekering!!![]()
Je hebt een mond vol gaatjes maar geen kiespijn??quote:Op woensdag 15 november 2006 13:11 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik heb de foto's gezien en je kon heel duidelijk zien dat er idd 9 gaatjes zaten
Er zijn ook tandartsen die wat vullingen in je lijf pompen om extra geld te vangen. Als je vorige tandarts zei dat alles goed was, zou ik nog eens naar een andere tandarts gaan voor een second opinion.quote:Op woensdag 15 november 2006 12:44 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik kom net bij mn nieuwe tandarts vandaan, waar ik erachter gekomen ben dat mn vorige tandarts in Den Haag een volslagen mongool is... Hij zei altijd dat mn gebit er prima uitziet, geen gaatjes, alles netjes blabla..
Nu kreeg ik van mn nieuwe tandarts na het maken van foto's het heugelijke nieuws dat ik 9 (!!) gaatjes heb en zeker 1 en misschien wel 2 wortelkanaalbehandelingen moet hebben!![]()
:'(
Daarvoor betaal ik toch godverdomme niet zoveel aan een tandartsverzekering!!![]()
Hoe oud ben je ongeveer?quote:Op woensdag 15 november 2006 13:11 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik heb de foto's gezien en je kon heel duidelijk zien dat er idd 9 gaatjes zaten
my thougts exactly... toch maar ff langs een andere tandarts langs gaan.quote:Op woensdag 15 november 2006 13:49 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Je hebt een mond vol gaatjes maar geen kiespijn??
Dat vind ik lovenswaardig hoor. Je zou toch denken dat je bij elke warme of koude drank, een serieuse pijnscheut krijgt!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |