Nu nog 3,5 uur? Wat is dat voor ambtelijke instellingquote:Op donderdag 16 november 2006 13:30 schreef Rianne84 het volgende:
goedemiddag mensen. de hele ochtend vergaderd![]()
nog 3,5 uur.
maatschappelijk werker... ambtenaar in hart en nierenquote:Op donderdag 16 november 2006 13:30 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Nu nog 3,5 uur? Wat is dat voor ambtelijke instelling
Film jezelfquote:Op donderdag 16 november 2006 12:53 schreef ijsmeis het volgende:
Ik moet zo gaan filmen. Maar mijn inspiratie is op.
Damn, zeg ze dat "In The Morning" vet isquote:Op donderdag 16 november 2006 12:41 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Ha mensen, ik ben er ook heel ff. Net een interview met Coole piet gehad en zometeen Razorlight. DRUK en heb nog twee weken en heb geen tijd voor stageverslag, stagegesprek etc.
Beetje uitdagend?quote:Op donderdag 16 november 2006 13:43 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
maatschappelijk werker... ambtenaar in hart en nieren
Jij hebt écht veel leuke klussen zeg! Ik vind het echt jammer dat ik bij zo'n regionaal dagblad zit... Wat jij doet zou ik ook graag willen doen met een stage!quote:Op donderdag 16 november 2006 13:52 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Haha ja staan meerdere vette plaat op hun laatste cd. America. Erg leuk, ben benieuwd hoe ze zijn
ach, wat zal ik zeggen... er zitten interessante clienten tussen. maar ik zou niet nog 40 jaar naar zeikende mensen willen luisteren, ik zeik liever zelfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |