talliet!!!!!!quote:
dus jij zegt dat Kribs zichzelf uitscheldt voor donald duck en daar geirriteerd over raakt...quote:Op woensdag 15 november 2006 21:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Huh![]()
Heb ik wat gemist ? ...Kribbs is toch een kloon van Duckstad ?![]()
wat een weertje hèquote:
Je moet er wel zelf om vragen, maar dan krijg je ook wat!quote:
quote:
Yupzz...die eend is so mesjokke als een deur.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dus jij zegt dat Kribs zichzelf uitscheldt voor donald duck en daar geirriteerd over raakt...![]()
kan jij niet een truukje met jeweetwel?!
![]()
dat is verder geen nieuws...quote:Op woensdag 15 november 2006 21:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yupzz...die eend is so mesjokke als een deur.![]()
![]()
mogen we schieten of gewoon schoppenquote:Op woensdag 15 november 2006 21:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[afbeelding]
kijken of dit werkt....![]()
iedereen in startpositie?!![]()
dat laat ik aan je eigen beoordeling over....quote:Op woensdag 15 november 2006 21:40 schreef puntoortje het volgende:
[..]
mogen we schieten of gewoon schoppen
lekker dan ...je hebt zojuist mijn hond doodgeschoten...quote:Op woensdag 15 november 2006 21:45 schreef puntoortje het volgende:
SCHIETEN !!! piew piew piew poef ...
quote:Op woensdag 15 november 2006 21:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
lekker dan ...je hebt zojuist mijn hond doodgeschoten...![]()
Volgens mij zijn eend en kribbet niet dezelfde hoor...quote:Op woensdag 15 november 2006 21:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat is verder geen nieuws...![]()
![]()
maar toen ik liefdevol bezorgd mij afvroeg waar Kribbet was en hem pm-de zat ik eigenlijk eend op te peppen...![]()
volgens mij ook niet...quote:Op woensdag 15 november 2006 21:48 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn eend en kribbet niet dezelfde hoor...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |