en mijn punt is dan: waarom ga je door als je dit allemaal weet?! leg je er bij neer. de mods nu, zí'jn Sanne en cartwoman niet.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
knip-verhaal wat hierboven te lezen is-
eend die langzaam gaargesudderd is is over het algemeen het lekkerst. maar ook mals.quote:
Dat was alleen een voorbeeld over hoe het ook kan, en dat je dan veel minder gezeik hebt.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en mijn punt is dan: waarom ga je door als je dit allemaal weet?! leg je er bij neer. de mods nu, zí'jn Sanne en cartwoman niet.
No wayquote:deze mods doen het zo. nou én! live with it.
Bijna alles kan verandert wordenquote:ik snap niet dat je iets wat je niet veranderen kan kost wat kost wil veranderen.
En hoe komt dat denk je?quote:Ik vind het jammer minder van de eend te zien dan ik eerder zag.
Hoe kan ik er nou voor zorgen dat anderen niet scherp kunnen zijnquote:Persoonlijk hou ik ook van scherp discussieren. Ik vind alleen dat jij die fase voorbij bent. ik vind dat jij juist ervoor zorgt dat anderen ook niet meer scherp kunnen zijn.
Ik hoef geen sorry te horen en dat ik 3 maanden over 1 onderwerp doorga is onzinquote:Jij bent degene die vindt dat er niet op je argumenten is ingegaan. maar moet je daar echt 3 maanden over dooremmeren?? wat moeten ze doen om dit te laten stoppen? sorry dat we je miskend hebben eend? sorry dat je amsterdam-meet topic dichtzit? wat wil je horen? want dat is mij niet duidelijk.
Waarom zat jij laatst dan in FB te 'zeuren'quote:ik ben wél tevreden over de mods. maar denk wel dat je zelf door het van het begin af aan hoog te spelen je hand hebt overspeeld.
Een poosje low profile en dan weer overnieuw geeft iedereen weer wat adem.Maar da's mijn bescheiden mening..![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 18:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
eend die langzaam gaargesudderd is is over het algemeen het lekkerst. maar ook mals.
ik vind jou niet mals en nou kook je toch al een poosje...![]()
![]()
Oe wat heb ik daar zelf altijd een tiefushekel aan wanneer mensen dat bij mij doen...de zooi opsplitsen in subquotes......eens kijken hoe buuv daar mee omgaat.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:35 schreef PC eend het volgende:
-knip-
-knip-
-knip-
-knip-
-knip-
-knip-
Kijk buuf een echte zuiger, die uitlokt en opstookt en dan achterover gaat zittenquote:Op woensdag 15 november 2006 18:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oe wat heb ik daar zelf altijd een tiefushekel aan wanneer mensen dat bij mij doen...de zooi opsplitsen in subquotes......eens kijken hoe buuv daar mee omgaat.![]()
Je vergeet nog "tevreden grijnzend"quote:Op woensdag 15 november 2006 18:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kijk buuf een echte zuiger, die uitlokt en opstookt en dan achterover gaat zitten![]()
Biertje, peukie en bitterballenquote:Op woensdag 15 november 2006 18:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je vergeet nog "tevreden grijnzend"![]()
Dat trek ik dan weer nietquote:Op woensdag 15 november 2006 18:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je vergeet nog "tevreden grijnzend"![]()
Begin jij ook nog ff, je zit me gewoon uit te dagenquote:Op woensdag 15 november 2006 18:50 schreef puntoortje het volgende:
zo ...klaaaaar met eten ..pffff
zal ik nog ff doorgaanquote:Op woensdag 15 november 2006 18:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Begin jij ook nog ff, je zit me gewoon uit te dagen![]()
![]()
Laten we het maar gewoon gezellig houdenquote:
Aangezien jij hier al tijden bent en al veel te lang geen ban hebt.... nee dusquote:
quote:Op woensdag 15 november 2006 18:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Laten we het maar gewoon gezellig houden
Heb je nog taart?
Ik wil geen ruzie met jou hoor, ik ben Disana of Joohana nietquote:Op woensdag 15 november 2006 18:59 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... ik had vanmiddag een beetje trek
quote:Op woensdag 15 november 2006 19:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wil geen ruzie met jou hoor, ik ben Disana of Joohana niet![]()
* Streept af!quote:Op woensdag 15 november 2006 19:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wil geen ruzie met jou hoor, ik ben Disana of Joohana niet![]()
We hebben nog nooit tegelijkertijd een ban gehad, ook een uitdagingquote:Op woensdag 15 november 2006 18:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Aangezien jij hier al tijden bent en al veel te lang geen ban hebt.... nee dus![]()
Geen domme vragen stellen he![]()
hoi schatquote:Op woensdag 15 november 2006 19:10 schreef Jappie het volgende:
Hee Oortjes........ik zit ff bij de buren TV te kijken...
veel plezier samenquote:Op woensdag 15 november 2006 19:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
We hebben nog nooit tegelijkertijd een ban gehad, ook een uitdaging![]()
Je studie is je uitdaging, jongeman! Heb je goed gestudeerd vandaag? Want met dure boeken kopen alleen red je het niet!quote:Op woensdag 15 november 2006 19:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
We hebben nog nooit tegelijkertijd een ban gehad, ook een uitdaging![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |