Ik koop die andere wel van je voor 30 euro.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:52 schreef Robocock het volgende:
Ik kon de verleiding niet weerstaan![]()
Nu heb ik er morgen waarschijnlijk 2, en moet ik er weer 1 verkaufen
Gow![]()
Wow, wat een goeie deal!quote:Op donderdag 16 november 2006 16:15 schreef ViezeFreddy het volgende:
[..]
Ik koop die andere wel van je voor 30 euro.
Offtopic.quote:Op donderdag 16 november 2006 13:09 schreef CecilBDemented het volgende:
een 10 kan niet geen enkele game is perfect.
gamesites die een 10 uitdelen zijn gewoon triangel josties
de game kan max omdat het zo goed in elkaar zit een 9 krijgen en geen 10e hoger.
ze moeten tenslotte weer een patch uitbrengen om het beter te laten lopen in de multiplayer.
dat haalt er bij mij zo wie zo een punt vanaf
Je wordt er idd genadeloos voor gestraft... Beetje jammer dan weer... Tis dat ik een sucker ben voor special editions, maar anders had het de verkoper rectaal laten nemen om een gewone retail mee te nemenquote:Op donderdag 16 november 2006 13:29 schreef Martijn85 het volgende:
Dit is dus ook de laatste keer dat ik een pre-order doe
Nou echt niet, ik heb nog niks ontvangenquote:Op donderdag 16 november 2006 13:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
bol.com bestellers hadden hem gisteren al binnen
Bots.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:45 schreef starbuck het volgende:
Klein vraagje, zijn de multiplayer maps ook te spelen tegen de cpu?? in je uppie dus.
true, maar morgen verbouwen..weg internet verbinding..maar als er bots zijn kan ik alvast even de maps verkennen.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:49 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Bots.
Dat is toch weinig MP aan.
quote:Op donderdag 16 november 2006 19:28 schreef Bastard het volgende:
daammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...........................................................................................wat is dit?????
Mijn gruwelijke god!!! Wat ... ww wat is dit goed zeg!!!
....................................
4 berichten gekregen... niet gezien.... zit gewoon ingezogen...... koffie gezet,,,,.... niet gepaktt,.....
DE tering...........watt ene respect
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |