Portal 7 nemen, en dan naar het noorden gaan, helemaal in het noord oosten zit een stukje waar rutum spawnen :pquote:Op zondag 7 januari 2007 01:40 schreef DaFan het volgende:
Dodged enig idee waar de oude Behemoth King (nu Rutum naar ik begreep) spawned? Want die normale zijn nu groen voor me maar geven wel nog altijd een wapendrop (tenminste, 3 uit 3 want ik ben er net pas achter de ze gewoon af en toe tevoorschijn komen)
Jup, alleen die spawn zitten meestal wel 1 of 2 party's dus dat schiet niet op.. En dat ding is harstikke zwak.quote:Op zondag 7 januari 2007 09:00 schreef DaeDaluz het volgende:
[..]
Portal 7 nemen, en dan naar het noorden gaan, helemaal in het noord oosten zit een stukje waar rutum spawnen :p
Zo ver loop je niet eens achterquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:23 schreef Weizz het volgende:
Damn... Terug van vakantie en nog niet eens tijd gehad... Dit weekend gaat ook al weer niet lukken... Mooi klote. denk dat ik het maar ga installeren de laptop van mn werk nu, dan kom ik nog aan een beetje gametime toe, want ik zit echt niet meer thuis bij mn lieve desktopje
Sjeeeezzzz, ben ik een keer van 10 dagen skien aan het genieten..... Is het weer niet goed! Skien en werken zet toch behoorlijk druk op mijn ROSE carriere. Zal eens kijken wanneer ik mijn desktop overhuis, want zonder dat ding kan ik alleen in de weekenden gamen (en dan ook nog alleen als ik thuis ben)quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
OMFG leef jij ook nog
Komen binnenkort op het forum.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:19 schreef jorryt het volgende:
Heeft iemand misschien een afbeelding of site met alle donate items?
Niet dat ik wil donaten, maar wil de items gewoon ff zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |