abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43985300
quote:
Op woensdag 29 november 2006 08:10 schreef DaeDaluz het volgende:
Mooie items dafan, jammer dat je geen shop en pumpkin bag hebt
Shops geven ze niet meer
Ga vanmiddag wel ff klagen over dubbele mask...had liever de Ego gehad met de stats van Oro's Present maar helaas.
pi_43990016
^.^

10$ donation?

Het begint hier trouwens te kriebelen, wil weer beetje gamen maar moet wachten tot tenminste zaterdagochtend. Heb het hele weekend een zaalvoetbaltournooitje en mijn deadline voor de bacheloropdracht ligt volgende week vrijdag 8 dec...

met een beetje pech zit ik dus pas over 2 weken weer een beetje in de lift richting 2nd job :x
pi_43994709
Nee $ 30 (3 items)
pi_43995503
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 77% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:26:13 ]
pi_43995877
2 vragen:

1) Is aspd up buff van een cleric dezelfde buff als de self-buff van dealer (union weapon) ?
Oftwel kun je die 2 stacken of geldt dat maar 1 tegelijk kan?

2) Weet er iemand meer over de bijdrage van INT aan de kracht van je buffs? Dafan kwam met de vuistregel +3 int = +1% buffpower. Is dit een onbetwiste waarheid? (is opzich goed te meten.)
pi_43995927
1) 1 tegelijk
2) Klopt
pi_43996972
Waarom zijn er dan in vredesnaam self-made-pro's op het ruff forum die beweren dat de ultieme build voor solo een

max dex
rest sen
no int
no con
no str

build is?

Als ik me niet vergis levert bij lvl 10 dmg, crit, power, support spells +10% bonus (+30 int kost net zoveel als ~5 puntjes dex) meer op dan +5 dex.

Sowieso waarom zou je str totaal verwaarlozen een paar puntjes dex kosten zoveel meer dan str als je pure dex gaat... is niet efficiënt voor je AP.

Is het een poging om Dodge & Mspd te maxen? :x
pi_43997072
Sommige mensen gaan voor meer dodge en sommige mensen gaan voor meer AP.
Je moet zelf kiezen wat je wil doen Jonks niet om elk wissewasje ons advies vragen want dan wordt t meer ons character dan die van jou
pi_43997559
Euyh! Ik vraag niet om advies eh
Wil wat feitjes weten, dan maak ik daarna daar mijn eigen char om heen.
Zit hier voldoende kennis op Fok! en jullie reageren snel. Bovendien kan ik niet in-game mensen doorzagen ghehe :p

Met mijn cleric wil ik trouwens gewoon power-gamen dus dan is het niet gek dat je dan op dingen uitkomt die ook anderen hebben bedacht, met mijn Bourg wil ik iets meer fun hebben.
pi_43997867
Die gasten op fora gaan altijd uit van 1 stat per job en wat con en dan verwaarlozen ze de rest.
Ik doe dit niet, op mn hawker heb ik ook wat strenght en sen, op mn knight had ik ook 60 intelligence (betere defbuff )
Goed-Beter-Best-Vaffanculo
pi_43999972

[ Bericht 56% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:26:13 ]
pi_44075182
login down :| nou dan maar een gedicht maken, kan ik vanmiddag misschien nog ff rangen
=[LKFF]= Loz Kampoz Fragging Force (Quake 3 clan since 1999)
Buufie what else :P
  zaterdag 2 december 2006 @ 11:51:24 #138
94959 Gabez
Wat is dít nou weer ?!
pi_44075566
mwah nu heb ik ook niets te doen, ook maar gedicht maken dan
pi_44082378

[ Bericht 78% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:26:13 ]
pi_44100299
login weer down, net als ik lekker bezig ben met romalo krijg ik program error :|, kan je nu die bow niet geven voor 2nd job, moet zo sint vieren, als je tot morgen ken wachten
=[LKFF]= Loz Kampoz Fragging Force (Quake 3 clan since 1999)
Buufie what else :P
pi_44100925
quote:
Op zondag 3 december 2006 12:58 schreef Chapter_V het volgende:
login weer down, net als ik lekker bezig ben met romalo krijg ik program error :|, kan je nu die bow niet geven voor 2nd job, moet zo sint vieren, als je tot morgen ken wachten
Hij is weer up
Ik ben inmiddels 91 artisan =)
~~
pi_44132534
87 inmiddels. Buffs gaan steeds beter ergens op lijken, en ga binnenkort eens wat gems laten cutten.
Clan gaat wel aardig, zitten nu over de 500 CP en hopen voor het weekend 2nd grade te halen. We kunnen met 4 man (waarvan er 2 healen) de Goblin Guardian nu iig hebben
pi_44135737
Lijkt me inderdaad geen verkeerd moment om nu red crystals te gaan inslaan.

Heb er gisteren 7 gekocht voor zo'n 4k ~4.5k per stuk. Beetje trainen in de goblin cave en je hebt redelijk goedkoop ingrediënten voor een mooi setje garnets.

Als je je buy-trick bourg wat crystals laat kopen heb je er binnen no time een stuk of 100, voor 400-500k.
pi_44138116
Buy trick werkt toch niet bij personal shops?
pi_44139037
Nee, klopt.

Maar ik bedoelde meer dat hij zijn second account (buy-trick bourg) toch gebruikt om een shop 24/7 open te hebben, dan kun je net zo goed even wat crystals inkopen.

Maar dat is natuurlijk niets nieuws Ging mij er vooral om dat er best handel zit in die crystals.
Nog lang niet iedereen is toe aan gems dus zijn de crystals nog relatief goedkoop, dat gaat veranderen als er meer arti's komen en mensen die graag higher grade gems willen.
pi_44150248
Zo 89
En bijna genoeg peridots ingekocht om 2x P4 te laten maken of 1x P5...zit nog te twijfelen
pi_44155003
quote:
Op maandag 4 december 2006 17:55 schreef Jonks het volgende:
Nee, klopt.

Maar ik bedoelde meer dat hij zijn second account (buy-trick bourg) toch gebruikt om een shop 24/7 open te hebben, dan kun je net zo goed even wat crystals inkopen.

Maar dat is natuurlijk niets nieuws Ging mij er vooral om dat er best handel zit in die crystals.
Nog lang niet iedereen is toe aan gems dus zijn de crystals nog relatief goedkoop, dat gaat veranderen als er meer arti's komen en mensen die graag higher grade gems willen.
Hmm ik zal ze wel bewaren dan, verkocht ze voorheen gewoon...
pi_44169172
Hallo allemaal,

Ik ben sindskort rose aan het spelen en ben een Muse begonnen, wat later een Mage word.
Ik heb al 1 iemand ontmoet van de fok-groep, weizz en het leek me wel lachuh om hier een beetje te babbelen over rose met jullie..
Ik heb al enige ervaring van vroeger (IRose) en meer MMORPG ervaring van WoW...
En ik denk dat ik jullie hulp wel kan gebruiken als ik vragen heb o.i.d. en jullie misschien de mijne.

Groetjes.

Ingame name: Resistance - lvl 16 muse
pi_44169981
Welke class heb je gespeeld met irose?
pi_44170296
Ah, weer een nieuwe verhevene !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')