Ik heb idd verre van de AP van een bourg. Ik heb wel een hoge critrate en hoge dodge. Ik gebruik nu Katars (zodat ik geen pijlen hoef te kopen) en omdat die lekker snel aanvallen.
Dit is 3 levels geleden:
![]()
Str is inmiddels 50 (hou m daar op), Con is 54 (hou ik daar op).
Nu ga ik elk lvl 1 dex, 2 int, 2 sen tot ik tevreden ben met het aantal criticals (wil 75% halen, is nu ongeveer 40% op gele mobs). Daarna Dex pompen voor dodge rate
![]()
Ik ben inmiddels overgestapt naar Wolf Paw lvl 47, en zit nu dicht tegen de 200 atk aan (maak over 2 lvls weer een screen, zal wel zondag worden).
Ik heb als Jewels een Pointed Ring (atk power +3), Dodge Necklace (+13 DR), Critical Earring (+9 Crit). Mn skills zijn:
Meditation 10
Cure 1 (red ik het nu nog mee maar kan m altijd wat omhoog gooien als dat te weinig wordt)
Support 4
Power Support 5
Hit Support 3
That's it. Ik heb nu iets meer dan 200 SP over @ lvl 48, dus als ik het zo kan volhouden wordt dat nog een leuke jobchange
![]()
Zit alleen te twijfelen om 1 lvl Blessing Body te halen, geeft toch 200 HP extra. Het gaat nu nog prima, jaag op groene en lang-gele beesten. Geven toch drops, prima experience en ik kan ernaast nog Unionquests doen tot ik Junior of Senior Look kan kopen.
[ Bericht 1% gewijzigd door DaFan op 17-11-2006 14:31:00 ]