abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43632587
Dat betekend dat je nu extra tijd hebt voor je tentamens (of zijn die al geweest inmiddels? )
maar vooral dat je ook even kan uitleggen waarom dex muse nu beter werkt dan bourg..

Behalve dan vanwege het geld.. :p

Overigens dacht ik dat dex muses bow gebruiken en dus ook pijlen moeten kopen. Is het vanwege je DR dat ze fijner spelen dan bourg? Want lijkt me sterk dat je meer AP hebt dan een bourg .. toch?

Welke buffs gebruik je nu?
pi_43632834
Ik heb idd verre van de AP van een bourg. Ik heb wel een hoge critrate en hoge dodge. Ik gebruik nu Katars (zodat ik geen pijlen hoef te kopen) en omdat die lekker snel aanvallen.

Dit is 3 levels geleden:

Str is inmiddels 50 (hou m daar op), Con is 54 (hou ik daar op).
Nu ga ik elk lvl 1 dex, 2 int, 2 sen tot ik tevreden ben met het aantal criticals (wil 75% halen, is nu ongeveer 40% op gele mobs). Daarna Dex pompen voor dodge rate

Ik ben inmiddels overgestapt naar Wolf Paw lvl 47, en zit nu dicht tegen de 200 atk aan (maak over 2 lvls weer een screen, zal wel zondag worden).
Ik heb als Jewels een Pointed Ring (atk power +3), Dodge Necklace (+13 DR), Critical Earring (+9 Crit). Mn skills zijn:
Meditation 10
Cure 1 (red ik het nu nog mee maar kan m altijd wat omhoog gooien als dat te weinig wordt)
Support 4
Power Support 5
Hit Support 3

That's it. Ik heb nu iets meer dan 200 SP over @ lvl 48, dus als ik het zo kan volhouden wordt dat nog een leuke jobchange

Zit alleen te twijfelen om 1 lvl Blessing Body te halen, geeft toch 200 HP extra. Het gaat nu nog prima, jaag op groene en lang-gele beesten. Geven toch drops, prima experience en ik kan ernaast nog Unionquests doen tot ik Junior of Senior Look kan kopen.

[ Bericht 1% gewijzigd door DaFan op 17-11-2006 14:31:00 ]
pi_43645945
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 88% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:26:09 ]
pi_43652475
http://ruff-rose.com

deze ligt er nu weer uit..?
pi_43652733
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 11:48 schreef Omkron het volgende:
http://ruff-rose.com

deze ligt er nu weer uit..?
sja laten we hopen op reboot van het hele zootje maja ik ga naar de sint kijken laters
=[LKFF]= Loz Kampoz Fragging Force (Quake 3 clan since 1999)
Buufie what else :P
pi_43655378
Wat is de irc server ook alweer waar ze opzitten?
Goed-Beter-Best-Vaffanculo
pi_43657146
Is de site down?

Heeft iemand een link voor me waar ik de benodigde files kan downloaden? Wil Ruff-Rose ff installeren op deze pc.
pi_43658567
Alles ligt eruit...

Als je in deel 19 van dit topic kijkt staan daar op de 5e of 6e paginas links naar de files...
Fools rush in where angels fear to tread...
pi_43659031
dat zijn de patches,

op deze pc heb ik nog niet eens de eerste file (kRose client ofzo?) 117_blabla zoiets heet ie.

Heeft iemand die voor me of een link naar de mainfile die je moet hebben zodat ik dat alvast kan downloaden?
  zaterdag 18 november 2006 @ 17:02:27 #35
94959 Gabez
Wat is dít nou weer ?!
pi_43660028
November 18, 2006

Patches and Content Additions
Use the launcher to patch your client.

Krawfy king stats/drops
Second job quest drops
Episode quest exploits
Little spotted choropy exp bonus
World server crash
PVP flags in Lions Plains
Added "Lions Plains Return Scroll"

Kan niet te lang meer duren hoop ik ^^
pi_43660987
ik ben de client van 478mb aan het downloaden en wat moet ik dan doen..?
pi_43665211
(edit) geblaat in de ruimte..

[ Bericht 90% gewijzigd door Omkron op 19-11-2006 12:40:37 ]
pi_43681685
Geïnspireerd door acties van Romalo en Dafan heb ik gisteren een 2e account in gebruik genomen, een muse.

De bourg leveld moeilijk met slechte eq en als je moeilijk leveld ga je niet snel mobs solo'en (goeie drops) maar bij king hangen e.d.
Ben dus een Muse begonnen om mijn bourg een beetje te kunnen supporten, een dex muse.

Werkt inderdaad als een trein binnen no-time was ik level 15 met muse job knuckles en best degelijke gear en drops.

Ik geloof dat ik met mijn muse inmiddels bijna net zo veel (weinig ) wealth heb als mijn bourg, meditation lvl 8 support lvl 3 cure lvl 1 en power support lvl 1 op lvl 22 nu.

levelen gaat heel hard hoge aspd veel crits en geen rest of food nodig. Tegen de tijd dat mijn mana op is (alleen door cure eigenlijk) ben ik al weer 80% en bijna level up. Geen kogels nodig geen extra skillbooks voorlopig (eerst ff meditation en powersupport up voor ik hit support pak) en gewoon door rauschen
pi_43687820
Flinke patch
Ben net terug van weekendje, zal dus over een half uur wel weer online zijn als de patches klaar zijn
pi_43688085

[ Bericht 87% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:26:09 ]
pi_43705111
Ik krijg een CRC error op het einde van de install.. lijkt me niet normaal.. of toch wel.. ?
pi_43705584
Eerst maar s patchen enzo, lees de uitleg op het forum van Ruff maar. Die errors en whatever tijdens de Koreaanse installatie...volgens mij ook gehad maar bij mij werkt ie prima.
pi_43710444

[ Bericht 80% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:26:09 ]
pi_43711543
Dafan vanwaar die intellegence bij je dex muse ? Is dat om bepaalde buffs sterker te maken?

Heb zelf nu mijn muse op lvl 26 nog geen hit support helaas maar wel veel aandacht besteed aan Sen en Dex. Str sukkelt er een beetje achteraan 1:2 ~ 1:2,5 in verhouding tot dex.

Ik snap alleen nog niet helemaal waarom 1 lvl cure voor jou op lvl 47 volstaat. Op 26 heb je aan een zuinige cure behoorlijk je handen vol om te re-casten als je wordt gesandwiched door meerdere mobs of gaat vechten tegen een behoorlijk sterk monster (b.v. rood / paarse candle ghost).

Verder kom ik zelf spelenderwijs op een build uit die vergelijkbaar is met jou muse, wat volgens mij veroorzaakt dat je meer geld over houdt is vooral:

- je hit mobs close range ipv long range waardoor je directer op drops staat, minder snel ks maakt of ge ks'ed wordt.
- je gaat sneller (sterke) single mobs aanpakken ipv kings en dat geeft soms leuke drops (nymph powder / EQ )
- je hoeft nooit terug naar zant (waar je weer geld uitgeeft)
pi_43711931
Ik pak vooral groene en langgele mobs. Dit om 3 redenen:
- Ze zijn minder sterk dan de 'net gele' mobs
- Ze geven net zoveel exp
- Je rankt (door de groene mobs) ietsje langzamer maar ze droppen wel altijd iets, dus meer geld

En de int heb ik erbij omdat je per 3 punten 1% betere buffs krijgt. Dus als die op 45 staat zijn je buffs al 10% beter...en vrij goedkoop, want tot lvl 70 kunnen je buffs niet beter worden
pi_43714123
Thnx die vuistregel per 3 punten 1% beter is wat ik zocht

wat zijn langgele mobs?
pi_43719008
mobs die al lang geel voor je zijn en snel groen zullen worden?
Goed-Beter-Best-Vaffanculo
pi_43720691
Tja misschien dat als je de term in de goeie context een keer hebt horen vallen dat er maar 1 uitleg mogelijk is.

Voor mij kan / kon lang geel diverse 'logische' definities hebben.

- Type mob dat lang geel is (volgens mij is een honeybee minder lang geel dan een aqua warrior)
- Type mob dat al lang geel is (en dus bijna groen)
- Type mob dat nog lang geel is (Aqua king of master queen honeybee die net geel wordt is nog lang geel) al is dit qua uitleg minder sterk zelfde xp minder logisch.
- een nickname voor 'cash-cow mobs' zoals candle ghosts e.d. die veel xp leveren maar relatief makkelijk te solo'en zijn.

Maar het antwoord is dus gegeven, bedankt.
pi_43721770
Cash-cow xD
Ontzettende TBK-er

Maarja, wat jorryt zei dus.
pi_43750545
Pff echt op het moment dat de inlogserver down gaat errort mn client weer als ik Junon binnenloop. Nouja heb ik iig ff tijd om Simpson en Prison Break te kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')