abonnement Unibet Coolblue
pi_43557771
Het vorige deel is vol, dus hoppa! Een nieuwe.

De laatste twee foto's uit het vorige topic:



pi_43557901
En daarnet lag er een poekie in mijn armen te slapen zucht .

pi_43565432
Leuke foto's van Moby!

Moshi werd zaterdag 1 jaar, en vierde dus een feestje





"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_43570378
Woohoo Party!
  woensdag 15 november 2006 @ 10:29:14 #5
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_43570620
mijn spookpoes!!:


Ow, en gefeliciteerd Moshi!
pi_43570676
Gefeliciteerd Moshi !

Leuk feestje Scandalous .
quote:
Op woensdag 15 november 2006 10:29 schreef bleiblei het volgende:
mijn spookpoes!!:
[afbeelding]

Ow, en gefeliciteerd Moshi!
! Gave foto .
pi_43572430
Wat een leuk idee om zo'n feest te geven voor een kat
Leuke foto's trouwens ook!
pi_43574046
quote:
Op woensdag 15 november 2006 00:54 schreef Scandalous het volgende:
Leuke foto's van Moby!

Moshi werd zaterdag 1 jaar, en vierde dus een feestje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gefeliciteerd!! Wat een leuk idee!! Op die 3e foto lijkt Moshi echt nog heel klein! Wel heel erg lief!!
pi_43583296
Onze lieve studentenhuispoes is ziek we hebben vandaag te horen gekregen dat ze een tumor heeft in de niertjes, en dinsdag gaat de internist kijken hoe erg het precies is. Ze is pas 7, en heel erg lief, arm beestje. Ze is gelukkig nog wel vrolijk, al loopt ze wat moeilijk, en aaien en knuffelen is ook nog steeds prima.









Bleh
pi_43586296
Wat zielig Razztwizzle. Ik hoop dat het meevalt!

Hier nog een paar foto's van Zara in de tuin:










We hebben soms het idee dat ze wel eens een kruising tussen een gewone kat en een siamees kan zijn. Ze heeft namelijk een lange dunne staart en een spits kopje met grote puntoren, zoals je op deze foto goed kan zien:

Forza Juve!
pi_43586435
Zara
Moshi gefeliciteerd Die foto met dat hoedje



Wakker gemaakt
pi_43586647
quote:
Op woensdag 15 november 2006 19:59 schreef Marty het volgende:
Wat zielig Razztwizzle. Ik hoop dat het meevalt!
Tja, ik heb niet echt ervaring met kanker bij katten.. maar ik vind het in ieder geval erg eng klinken. Dinsdag gaan ze geloof ik onderzoeken of het kwaadaardig of goedaardig is en of het überhaupt nog kan worden weggehaald. De operatiekosten liggen dan rond de 600 euro wat ook weer een berg geld is voor drie studenten.. maar we hebben al besloten dat als de kansen gunstig zijn dat onze spaarrekeningen er dan maar aan moeten. Ze is namelijk gewoon wel de allerstoerste liefste beste muizenvangende kat van Nederland .
pi_43587461
Wat een lieverd Bluezz! Ze lijkt me een lekkere dikke knuffelkont!

Razztwizzle, ik weet ook niet zoveel over kanker bij katten, maar als er een kans zou zijn zou ik idd ook m'n rekening leeghalen!
Zara is vorige week voor haar tweede inenting (die van 10 weken) geweest.
De dierenarts vertelde me bij de eerste inenting dat ze katten (als je wilt) tegenwoordig ook tegen leukemie inenten, omdat dat besmettelijk zou kunnen zijn wanneer ze vechten met een besmette kat..
Misschien doen ze dat in Nederland al lang hoor, weet ik verder niet.
Het kostte 20 euro meer (55 ipv 35) maar we hebben het maar wel gedaan, want je weet maar nooit!
Forza Juve!
pi_43588202
quote:
Op woensdag 15 november 2006 20:33 schreef Marty het volgende:
Wat een lieverd Bluezz! Ze lijkt me een lekkere dikke knuffelkont!

Razztwizzle, ik weet ook niet zoveel over kanker bij katten, maar als er een kans zou zijn zou ik idd ook m'n rekening leeghalen!
Zara is vorige week voor haar tweede inenting (die van 10 weken) geweest.
De dierenarts vertelde me bij de eerste inenting dat ze katten (als je wilt) tegenwoordig ook tegen leukemie inenten, omdat dat besmettelijk zou kunnen zijn wanneer ze vechten met een besmette kat..
Misschien doen ze dat in Nederland al lang hoor, weet ik verder niet.
Het kostte 20 euro meer (55 ipv 35) maar we hebben het maar wel gedaan, want je weet maar nooit!
Onze poes heeft een tumor bij de nieren dus leukemie is het niet maar bedankt voor de tip, misschien hebben een heleboel kattebaasjes er profijt van!
pi_43588422
quote:
Op woensdag 15 november 2006 19:59 schreef Marty het volgende:

Hier nog een paar foto's van Zara in de tuin:
- Foto's van Zara -
Jouw kleine Zara lijkt qua bouw op onze Nelis. Van Nelis werd ook vermoed dat ie half Siamees was.
Inderdaad, die spitse kop, grote oren, hoogpotig... Nelis is daarbij ook een beetje scheel!
Het zou dus zomaar kunnen!
pi_43618622
Sinds kort heeft m'n vriendin ook twee katten

De eerste is een 3 jaar oude "halve" siamees. Ze is nu ongeveer 8 weken bij ons.


Deze poes heeft heel veel meegemaakt in haar korte leventje (bijna verhongerd etc).
Ze is daardoor ook behoorlijk schrikachtig, dus lekker kroelen zit er nog niet echt in.

De tweede is een 7 weken oude "weet niet welk ras" kat.




Is een enorm nieuwsgierige en felle kat.
Ik heb het idee dat de poes er nog een beetje bang van is...

Maar ach komt vast goed

Binnenkort komen mijn kleine deugnieten hierheen
Dream like your going to live forever, live life like your going to die tomorrow!!
pi_43619897
Wat een schatjes weer allemaal.
Hier weer een bijdrage van mijn scheetje Luna
Hier is ze nog vrij jong, net uit het asiel. Inmiddels is ze wat meer doorvoed en heeft ze een lekker dik vachtje gekregen. Zie de laatste foto.







Veni vidi vici
pi_43620458
Wat lief weer allemaal!


* So_Addictive een fotocamera pakt en Moby besluipt...
pi_43621940
Wat een dotje .
pi_43622517
Wat een leuk katje die Luna, en haar vacht is inderdaad mooi geworden

jaaa Moby foto's
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_43622808
Als je al die poepies toch ziet snap je toch niet dat er mensen zijn die niet vak katten houden...
En jaaa meeer fotooooo's!
Veni vidi vici
pi_43622893
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:21 schreef amarena het volgende:
Als je al die poepies toch ziet snap je toch niet dat er mensen zijn die niet vak katten houden...
En jaaa meeer fotooooo's!
Mwah, mijn vriendin heeft het een keertje uitgelegd. En ik snapte eigenlijk wel wat ze bedoelde.
Katten kunnen heel arrogant en eng uit hun ogen kijken soms. Alsof ze je elk moment aanvallen, wat ze uiteraard niet doen. Maar zo kijken ze soms wel.
  Forum Admin donderdag 16 november 2006 @ 22:24:18 #23
58651 crew  murp
murp
pi_43622919


streepie, helaas vorige maand een spuitje gehad....
  Forum Admin donderdag 16 november 2006 @ 22:25:51 #24
58651 crew  murp
murp
pi_43623058
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:24 schreef murp het volgende:
[afbeelding]

streepie, helaas vorige maand een spuitje gehad....
Wat een schatje
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')