nee, dat is HIro die helemaal gek is gewordenquote:Op woensdag 15 november 2006 00:14 schreef Ogala het volgende:
Shit man, deze serie moet je eigenlijk opsparen en in 1 keer afkijken...
Die scene met die blikopener, je voelt het gewoon aankomen, zou sylar ook zo'n tool hebben of een katana, swooosh!
[afbeelding]
Hell No!!!
Deze serie heeft super kijkcijfers, NBC is niet gek. Ik verwacht hierna nog wel een paar seizoenen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:43 schreef matthijst het volgende:
Hoop toch werkelijk dat ze in 1 seizoen het verhaal rondmaken, anders is de lol er wel vanaf![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan niet wachten tot de volgende!
ben ik de enige die denkt datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 november 2006 11:08 schreef edejong het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
FART FAQ:
http://www.heptune.com/farts.html
quote:Op woensdag 15 november 2006 11:16 schreef Votz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat huis waar Isaac met Eden zit vlakbij de papierfabriek van Mr Bennet wel zijn huis? Of is het een plaats waar hij afkickt en waar al zijn schilderijen heen zijn gebracht?
Ik denk dat laatste. Claire's vader heeft hem nodig en dus naar het hoofdkwartier gebracht.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:40 schreef J0sT het volgende:
Is dat huis waar Isaac met Eden zit vlakbij de papierfabriek van Mr Bennet wel zijn huis? Of is het een plaats waar hij afkickt en waar al zijn schilderijen heen zijn gebracht?
Nee, vind ik ook.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat de Novels wel heel plotseling ophouden?
DNA en RNA zijn wel (macro)moleculen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:39 schreef Mirel het volgende:
Dat logotje is helemaal geen molecuul. Moleculen zijn gewoon bolletjes die aan elkaar vast zitten etc. het lijkt meer op een DNA streng, nou ja in dit geval RNA.
Okay man, bedankt voor je bijdrage..quote:Op woensdag 15 november 2006 12:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
DNA en RNA zijn wel (macro)moleculen.
Op de laptop waar die Matrix-achtige code op draait vind je trouwens de 4 basen terug waaruit DNA is opgebouwd: Adenine (A), Thymine (T), Cytosine (C) en Guanine (G).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |