Tssk, slechte voorbereiding!quote:Op donderdag 16 november 2006 01:38 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ja, best goed! Ik volg de X-Factor met moeite! heb het zo druk op zaterdagen! dus ik moet het allemaal horen van jullie allemaal!
btw: waarom is het opeens de 'Red Room' ?
en daar ging m'n nachtrust.quote:
Echt wel, ik ben deze week eindelijk eens lekker vrijquote:Op donderdag 16 november 2006 01:57 schreef Andiyan het volgende:
Nachtrust is uitstelbaar als je vrij bent.![]()
Eensch.quote:Op donderdag 16 november 2006 01:57 schreef Andiyan het volgende:
Nachtrust is uitstelbaar als je vrij bent.![]()
Tentamenweekquote:Op donderdag 16 november 2006 02:01 schreef Californian_dreamer het volgende:
wat was er zo erg aan vorige week dan?
Heb jij nog iets leuks meegemaakt?quote:Op donderdag 16 november 2006 02:03 schreef Californian_dreamer het volgende:
okay, dat is idd minder
quote:Op donderdag 16 november 2006 02:01 schreef Californian_dreamer het volgende:
wat was er zo erg leuk aan vorige week dan?
quote:
Schildermeesterwerkenquote:Op donderdag 16 november 2006 02:06 schreef Californian_dreamer het volgende:
en verder maak ik gewoon weinig mee ;'(
okay, dat idd welquote:
Posten!quote:Op donderdag 16 november 2006 02:12 schreef superhero87 het volgende:
En ben zaterdag naar Armin Only geweest in de Ahoy![]()
![]()
![]()
Willen jullie wat foto's zien?![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 02:12 schreef superhero87 het volgende:
En ben zaterdag naar Armin Only geweest in de Ahoy![]()
![]()
![]()
Willen jullie wat foto's zien?![]()
tja, met mn digicam gemaaktquote:Op donderdag 16 november 2006 02:29 schreef Californian_dreamer het volgende:
mooie foto's![]()
jammer dat het geluid in het begin een beetje stoort in het filmpje trouwens, maar verder![]()
snap ikquote:Op donderdag 16 november 2006 02:32 schreef superhero87 het volgende:
[..]
tja, met mn digicam gemaaktHet gaat er in dat filmpje ook meer om de sfeer, niet om de sound
![]()
M'n ava voor je is net af.quote:Op donderdag 16 november 2006 02:42 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
snap ik
maar ik ga nu maar eens slapen. was ik een uur geleden al van plan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |