Herkenbaarquote:Op woensdag 15 november 2006 19:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nou de dagen ervoor had ik vrij veel geslapen maar vandaag moest ik al om half zes op, ik was dus niet echt moe, en op een gegeven moment is het al zo laat dat ik me onwijs druk zat te maken over t feit dat ik nu nog maar heel kort kon slapen, en daardoor kon ik dus de slaap niet meer vatten.. toen viel ik geloof ik pas 4.30 in slaap, en de wekker ging een uur later alweer. Ben maar niet naar school gegaan
.
Gelukkig maar dat ik niet de enige benquote:Op woensdag 15 november 2006 19:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik heb dit soms wel eens op een maandag
.
Zo vroegquote:Op woensdag 15 november 2006 19:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ik niet de enige benMaar vanavond gaat hopelijk wel lukken, al gaat de wekker morgen wederom weer om 5.30
.
Ik ben nog steeds aangemeld, maar kan met niemand pratenquote:Op woensdag 15 november 2006 19:09 schreef Californian_dreamer het volgende:
die mensen kunnen zich nog aanmelden. ik kan me wel aanmelden met mijn oude account, maar die valt ook steeds uit. met mijn huidige account kan ik me niet eens meer aanmelden.
dat schiet ook niet erg op....quote:Op woensdag 15 november 2006 19:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aangemeld, maar kan met niemand praten.
Heb mezelf nu afgemeld. Ik werd gek van al die mensen die gingen praten via hun schermnaamquote:Op woensdag 15 november 2006 19:12 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
dat schiet ook niet erg op....
quote:Op woensdag 15 november 2006 15:50 schreef BVO het volgende:
Heus wel, wij zijn een stel makke schappen die gezamenlijk achter Sven aan lopen.
Beidequote:Op woensdag 15 november 2006 20:18 schreef SpecialGuest het volgende:
Goedenavond!Nog iemand aanwezig of is iedereen voetbal aan het kijken?
Die van mij was ook een kwestie van compromissen sluitenquote:Op woensdag 15 november 2006 20:24 schreef SpecialGuest het volgende:
Toffe ava heb je gemaakt voor Mark, ik had hetzelfde stukje in gedachten.Maar die van mij werd veel te groot.
![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 20:35 schreef PeRi het volgende:
Fir3 is toch niet de enige die nou een ava gaat maken hè? Ik wil heul geen cadeautje sturen aan hem.
Maar maar, wie maakt dan een kansquote:Op woensdag 15 november 2006 20:37 schreef PeRi het volgende:
[..]
Verboden voor crew, staat dat er nog niet bij?.
Mijn kloons. Bwahahaha.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar maar, wie maakt dan een kans?
Stuur je ava's maar naar mij, dan post ik ze wel en als ik win krijg jij het tweede kaartje.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar maar, wie maakt dan een kans?
Het hoeft toch niet á la minutequote:Op woensdag 15 november 2006 20:35 schreef PeRi het volgende:
Fir3 is toch niet de enige die nou een ava gaat maken hè? Ik wil heul geen cadeautje sturen aan hem.
Laat me nou ff Fir3 te grazen nemen man.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het hoeft toch niet á la minute! Misschien dat ik morgen nog wat maak
!
Ben ik nou zo'n makkelijk doelwitquote:Op woensdag 15 november 2006 20:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Laat me nou ff Fir3 te grazen nemen man.
Fok heeft een PM service?quote:Op woensdag 15 november 2006 15:51 schreef Zhenar het volgende:
LB zet je PM eens aan (klik op het envelopje bovenin je scherm in het menu), dan PM ik mogelijk misschien eventueel mijn msn![]()
Ik heb je een PM gestuurdquote:Op woensdag 15 november 2006 20:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Fok heeft een PM service?![]()
*zet aan*
quote:
Zeggiklekkurnie.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:12 schreef Svensational het volgende:
Wat ga je eigenlijk sturen, PeRi?
Ik voel me visueel aangerand.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:14 schreef PeRi het volgende:
Sven gatverdamme viezerik met je plaatjes die je naar mn schatje stuurt!.
Ik moest gewoon even uithuilen.quote:
is het een ze? hahahaha. Ik heb tenminste Maria als avatarquote:Op donderdag 16 november 2006 01:34 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Nee, die heb ik zelf gevangen in mn achtertuin.![]()
En wie is dat? Hoe heet ze ook alweer?![]()
Ja ik twijfelde nog.. maar goed, straks vast een XFAvatar als we Lynx weer tevoorschijn kunnen tevorenquote:Op donderdag 16 november 2006 01:35 schreef superhero87 het volgende:
[..]
is het een ze? hahahaha. Ik heb tenminste Maria als avatar![]()
Ja, best goed! Ik volg de X-Factor met moeite! heb het zo druk op zaterdagen! dus ik moet het allemaal horen van jullie allemaal!quote:Op donderdag 16 november 2006 01:37 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ja ik twijfelde nog.. maar goed, straks vast een XFAvatar als we Lynx weer tevoorschijn kunnen tevoren![]()
How's life.
Tssk, slechte voorbereiding!quote:Op donderdag 16 november 2006 01:38 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ja, best goed! Ik volg de X-Factor met moeite! heb het zo druk op zaterdagen! dus ik moet het allemaal horen van jullie allemaal!
btw: waarom is het opeens de 'Red Room' ?
en daar ging m'n nachtrust.quote:
Echt wel, ik ben deze week eindelijk eens lekker vrijquote:Op donderdag 16 november 2006 01:57 schreef Andiyan het volgende:
Nachtrust is uitstelbaar als je vrij bent.![]()
Eensch.quote:Op donderdag 16 november 2006 01:57 schreef Andiyan het volgende:
Nachtrust is uitstelbaar als je vrij bent.![]()
Tentamenweekquote:Op donderdag 16 november 2006 02:01 schreef Californian_dreamer het volgende:
wat was er zo erg aan vorige week dan?
Heb jij nog iets leuks meegemaakt?quote:Op donderdag 16 november 2006 02:03 schreef Californian_dreamer het volgende:
okay, dat is idd minder
quote:Op donderdag 16 november 2006 02:01 schreef Californian_dreamer het volgende:
wat was er zo erg leuk aan vorige week dan?
quote:
Schildermeesterwerkenquote:Op donderdag 16 november 2006 02:06 schreef Californian_dreamer het volgende:
en verder maak ik gewoon weinig mee ;'(
okay, dat idd welquote:
Posten!quote:Op donderdag 16 november 2006 02:12 schreef superhero87 het volgende:
En ben zaterdag naar Armin Only geweest in de Ahoy![]()
![]()
![]()
Willen jullie wat foto's zien?![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 02:12 schreef superhero87 het volgende:
En ben zaterdag naar Armin Only geweest in de Ahoy![]()
![]()
![]()
Willen jullie wat foto's zien?![]()
tja, met mn digicam gemaaktquote:Op donderdag 16 november 2006 02:29 schreef Californian_dreamer het volgende:
mooie foto's![]()
jammer dat het geluid in het begin een beetje stoort in het filmpje trouwens, maar verder![]()
snap ikquote:Op donderdag 16 november 2006 02:32 schreef superhero87 het volgende:
[..]
tja, met mn digicam gemaaktHet gaat er in dat filmpje ook meer om de sfeer, niet om de sound
![]()
M'n ava voor je is net af.quote:Op donderdag 16 november 2006 02:42 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
snap ik
maar ik ga nu maar eens slapen. was ik een uur geleden al van plan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |