omdat ik niet kom natuurlijkquote:
nu zondagquote:
leesd de opquote:Op maandag 8 januari 2007 21:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
En hoe laat? En waar? En zijn er hoeren bij?
oh ja mij kun je herkennen aan mijn jas: zwarte jas met osdorp posse eropquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:07 schreef Mederiacvm het volgende:
Waaraan kan ik mede-FOK!-kers herkennen mocht ik een gaatje vinden in m'n agenda?
Dus Yvonne en Brechtje komen niet?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:04 schreef postmortum het volgende:
[..]
leesd de op![]()
14.00 uur verzamelen op station roermond en we gaan naar cafe jillsen de hoeren hebben zich afgemeld
![]()
Osdorp Possequote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:25 schreef postmortum het volgende:
[..]
oh ja mij kun je herkennen aan mijn jas: zwarte jas met osdorp posse erop![]()
You callin' me a ho nigga?!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:04 schreef postmortum het volgende:
[..]
leesd de op![]()
14.00 uur verzamelen op station roermond en we gaan naar cafe jillsen de hoeren hebben zich afgemeld
![]()
Oei niks ernstigs hoop ik?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:51 schreef postmortum het volgende:
WEGENS FAMILIEOMSTANDIGHEDEN KAN IK NIET KOMEN.
Zullen we de meet verplaatsen na een andere datum?
Of willen jullie hem toch doorlaten gaan?
mijn opa is afgelopen woensdag gestorven en maandag is de begrafenis en ik moet zondag dus nog vanalles regelenquote:
dank jequote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:13 schreef Piovan het volgende:
Gecondoleerd Postmortum.
Je hebt me doorquote:
hey mensen allemaal bedankt voor jullie steunbetuigingen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:19 schreef santax het volgende:
Gaan jullie een nieuwe houden?
hey piovanquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:45 schreef Piovan het volgende:
Hey postmortum !
Ik ben professioneel werkloos, dus ik pas me aanquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:40 schreef postmortum het volgende:
[..]
hey mensen allemaal bedankt voor jullie steunbetuigingen.![]()
Ik wil best een nieuwe datum prikken hoor, maar dan moet iik eerst wat datums hebben wannneer jullie kunen komen
Dat is een goed voorstel. Maar het is dan toch al zó verschrikkelijk druk dat dit me gewoon niet meer chill lijkt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:13 schreef Mederiacvm het volgende:
Misschien dat er in juni wat te combineren valt met het F1 gebeuren in Roermond? Of is dat nog te ver weg?
goede kickquote:
Is er dan een nieuwe datum? Of komen jullie gewoon met zn allen naar de boètezitting in Venlo?quote:Op zondag 11 februari 2007 16:43 schreef wdn het volgende:
Ik meld me bij deze ook aan![]()
![]()
![]()
Met dank aan de link van postmortum die ik tegenkwam in het automatiek topic![]()
Nee ik kom naar de meeting in Roermondquote:Op zondag 11 februari 2007 17:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Is er dan een nieuwe datum? Of komen jullie gewoon met zn allen naar de boètezitting in Venlo?
Ik kom, dus jij ook.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik wil alleen een meeting met geile chicks. Anders kom ik niet.
Je zal wel komen in het Brunke ja smeerpijp !quote:
]quote:Op zondag 11 maart 2007 13:30 schreef -Sandstorm- het volgende:
Het was gezellig die meet
nee joh, dit was gewoon een kickquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |