quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:10 schreef postmortum het volgende:
[..]
wl hoor piovan, sandstorm, miss_s, dominique.90 en Pattydeluxe![]()
eerst nog maar afwachten of ik het benquote:
ik ben in het echt heel lief hoorquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:49 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Ik zag net pas dat dat op zondag is..Daarna heb ik m aangepast.
Je kent dat toch wel: Zondag--> oma op bezoek voor het eten--> hele dag in nette kleren op de bank....Dat vind mijn kleine man vast geen goed idee.Nee, Op zondag krijg ik dat helemáál niet geregeld,Hoewel papa als ie niet moet werken ( Die werkt wel op zondag) misschien thuis kan blijven,maar dan moet ik alleen, en dat durf ik niet.
Dus?
Onnodige post,Ik kom niet
Ad vd Berg ken ik niet,Maar ik heb ook moeite met "gewone mensen die je zomaar in een winkel kan tegenkomen"dus het ligt niet aan "jullie" . ALs ik mijn knul bij me heb heb ik nergens last vanquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:23 schreef Piovan het volgende:
[..]
Waarom durf je niet?
Zijn gewone mensen die je zo maar ergens in een winkel kan tegenkomen (hoop ik)![]()
Straks is Ad vd Berg op de meet![]()
Daar denken de gozertjes bij de douglas heel anders overquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:21 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik ben in het echt heel lief hoor![]()
Neem je kindje mee, dan ga ik met hem spelen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:26 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Ad vd Berg ken ik niet,Maar ik heb ook moeite met "gewone mensen die je zomaar in een winkel kan tegenkomen"dus het ligt niet aan "jullie" . ALs ik mijn knul bij me heb heb ik nergens last van
[..]
Daar denken de gozertjes bij de douglas heel anders over![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:24 schreef Piovan het volgende:
Ik heb een tering goed idee.
Waarom houden we de meet niet in Pey, in de willie-bar
Dan ben je al een jaar te laatquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:28 schreef Piovan het volgende:
Krijgt hij ook zijn eerste pilske (uiteraard alcoholvrij)![]()
![]()
dat kan ik niet meer doenquote:
waar staat dat ongeveerquote:Op donderdag 7 december 2006 19:07 schreef Piovan het volgende:
Ik heb je gehoord op de radio !!!!!!!!!!
http://www.actionradio.nl/index.php?pageId=6&progId=3quote:
om mijn homies en bitches te groetenquote:
En mij weer vergeten hequote:Op zaterdag 9 december 2006 16:26 schreef postmortum het volgende:
[..]
om mijn homies en bitches te groeten![]()
Ik zie dit topique nu pasquote:Op donderdag 16 november 2006 16:35 schreef Piovan het volgende:
Ben benieuwd wie er allemaal komt.
Zou leuk zijn als gasten ala Maikuul, Dirktator, Alberto Vermicelli komen.
quote:Op maandag 25 december 2006 17:03 schreef scrub_nurse het volgende:
haal mij maar van de misschien lijst af! ik heb wat anders!
wat wordt er bedoeld met centraal?quote:Op woensdag 27 december 2006 14:14 schreef buzzer het volgende:
en centraal
ik kom wel hoorquote:Op woensdag 3 januari 2007 02:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
Gaat die meet nog door? Of haken beide deelnemers af![]()
Anders kom ik mischien ook nog wel![]()
nee hoor piovan komt ook , en -sandstorm- (waarschijnlijk)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |