Aansteller. Echte mannen doen niet aan inpakken.quote:Op maandag 20 november 2006 19:00 schreef ultra_ivo het volgende:
Er is ook nog zoiets als inpakken.
Je hebt al het goeie bier ervoor in je ava....quote:Op woensdag 22 november 2006 00:33 schreef MPG het volgende:
TVP... wellicht interesse
Jij gaat zeker naar het Brunke ?quote:Op vrijdag 24 november 2006 08:26 schreef Burner82 het volgende:
interesse tvpkheb wel zin in een halve liter stout bij murphy's, benk al lang niet meer geweest (al kom ik toch wekelijks in roermond :$ )
Die tent is echt foutquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jij gaat zeker naar het Brunke ?![]()
![]()
ben ik pas 2 keer geweest, en dat was met het werkquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jij gaat zeker naar het Brunke ?![]()
![]()
verkiezing op fok! voor de knapste babe en hunkquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:59 schreef scrub_nurse het volgende:
wasda?
nog niet vanavond of morgen pasquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:13 schreef Sextreme het volgende:
Waar kan ik stemmen?
*edit, ik zie 't al in je sig
**edit, je staat er niet tussen![]()
al je naar de meet komt zie je me livequote:Op zondag 3 december 2006 09:45 schreef scrub_nurse het volgende:
maar hoe moeten we dat beoordelen met zon slechte fotos?![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 17:07 schreef rednasje1987 het volgende:
Kom naar Landgraaf
Discotheek las vegas
quote:Op zondag 3 december 2006 17:07 schreef rednasje1987 het volgende:
Kom naar Landgraaf
Discotheek las vegas
-sandstorm- past wel op hem , qua niveau zijn ze hetzelfdequote:Op zondag 3 december 2006 21:41 schreef Tammymara het volgende:
Balen,Beetje te ver ( En mijn ventje van bijna vier meenemen lijkt me ook geen optie)
Wil jij een klap voor je kop of zo? Mijn dierbaarste bezitquote:Op maandag 4 december 2006 19:05 schreef postmortum het volgende:
[..]
-sandstorm- past wel op hem , qua niveau zijn ze hetzelfde![]()
heeft ie geen lieve opa, oma, tante of oom die een middagje wil oppassen?quote:Op zondag 3 december 2006 21:41 schreef Tammymara het volgende:
( En mijn ventje van bijna vier meenemen lijkt me ook geen optie)
Avonden is meestal geen probleem,Overdag lukt niet áls ik al zou komen,dan moet ik m echt meenemenquote:Op maandag 4 december 2006 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
heeft ie geen lieve opa, oma, tante of oom die een middagje wil oppassen?
Ik zag net pas dat dat op zondag is..Daarna heb ik m aangepast.quote:
Waarom durf je niet?quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:49 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Ik zag net pas dat dat op zondag is..Daarna heb ik m aangepast.
Je kent dat toch wel: Zondag--> oma op bezoek voor het eten--> hele dag in nette kleren op de bank....Dat vind mijn kleine man vast geen goed idee.Nee, Op zondag krijg ik dat helemáál niet geregeld,Hoewel papa als ie niet moet werken ( Die werkt wel op zondag) misschien thuis kan blijven,maar dan moet ik alleen, en dat durf ik niet.
Dus?
Onnodige post,Ik kom niet
zeg gisteren op fok!radio de grtz gedaan aan jouquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:23 schreef Piovan het volgende:
[..]
Waarom durf je niet?
Zijn gewone mensen die je zo maar ergens in een winkel kan tegenkomen (hoop ik)![]()
Straks is Ad vd Berg op de meet![]()
Hey !!!!quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:58 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg gisteren op fok!radio de grtz gedaan aan jouWeet alleen niet of het uitgezonden is
Anders staat het morgen ofzo online
![]()
www.actionradio.nl en dan naar fok!radio aleen weet ik niet zeker of ik erop sta en wanneerquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:01 schreef Piovan het volgende:
[..]
Hey !!!!![]()
![]()
Verdomme moest ik weer werken![]()
Ik wil dat terugluisteren, morgen op vandaag, welke site staat dat op ?
En niet aan mij ????quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:58 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg gisteren op fok!radio de grtz gedaan aan jouWeet alleen niet of het uitgezonden is
Anders staat het morgen ofzo online
![]()
jij ookquote:
janetje waarschijnlijk welquote:
Me 2 ! Ik loop nu in mijn blote lul rondjes door te kamer te rennen met indianengeluiden erbij !!1111quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:06 schreef Piovan het volgende:
Ik hyperventileer, mijn naam werd genoemd op de radio
water water
ik ga ff de groeten aan al mijn homies en bitchesquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:06 schreef Piovan het volgende:
Geef aub samenvatting van wat je zei, kan niet wachten
Ik ben al 2 keer klaargekomen!quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:08 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Me 2 ! Ik loop nu in mijn blote lul rondjes door te kamer te rennen met indianengeluiden erbij !!1111
Dude. Niet persoonlijk ?!?!?!? Je zei mijn naam geeneensquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:08 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik ga ff de groeten aan al mijn homies en bitchesEn wenste ff martijn een prettige verjaardag want die was jarig
Maar weet nog steeds niet of ik erin zit volgens pussydeluxe wel maar wil eerst ff zelf horen
![]()
wl hoor piovan, sandstorm, miss_s, dominique.90 en Pattydeluxequote:Op dinsdag 5 december 2006 19:09 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dude. Niet persoonlijk ?!?!?!? Je zei mijn naam geeneens![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:10 schreef postmortum het volgende:
[..]
wl hoor piovan, sandstorm, miss_s, dominique.90 en Pattydeluxe![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |