ts heeft ff op geupdatequote:Op woensdag 15 november 2006 08:25 schreef scrub_nurse het volgende:
ik vind dat de TS maar iets moet verzinnen, hij kwam tenslotte met t idee![]()
Zullen we een duo-jump maken?quote:Op woensdag 15 november 2006 21:14 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik heb het:
Dan gaan jullie een meet houden op het station (eerste spoor). En dan werp ik mezelf voor de eerste de beste trein, gewoon symbolisch zeg maar. Is dat een leuke openingsact ?
Ben je het leven ook zo zat ?quote:
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 15 november 2006 21:22 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ben je het leven ook zo zat ?![]()
Vrouwen die blijven smsen en bellen terwijl je er niks van moet en dat terwijl je er niks tegen kunt doen; Ze kosten je nachtrust, vrije tijd, hoge telefoonrekening etc.
Op zulke momenten wenste ik dat de Intercity van 21:29 hier langs mijn huis denderde.
Waar woont je omaquote:Op donderdag 16 november 2006 09:25 schreef Camplo het volgende:
Als ik op bezoek ben bij m'n oma kom ik wel ff langs![]()
Dirk en Alberto zijn 1 persoonquote:Op donderdag 16 november 2006 16:35 schreef Piovan het volgende:
Ben benieuwd wie er allemaal komt.
Zou leuk zijn als gasten ala Maikuul, Dirktator, Alberto Vermicelli komen.
quote:Op donderdag 16 november 2006 17:18 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dirk en Alberto zijn 1 persoon
jij lurktequote:Op donderdag 16 november 2006 17:18 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dirk en Alberto zijn 1 persoon
Ik kom ook wel als ik bij mijn oma ben. Hoensbroekquote:Op donderdag 16 november 2006 09:25 schreef Camplo het volgende:
Als ik op bezoek ben bij m'n oma kom ik wel ff langs![]()
LOL.quote:Op donderdag 16 november 2006 18:19 schreef Djep het volgende:
[..]
Ik kom ook wel als ik bij mijn oma ben. Hoensbroek![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |