Waar kun je dat dan eventueel laten doen?quote:Op maandag 13 november 2006 23:45 schreef jna het volgende:
het zal best kunnen maar of ze het doen bij het ziekenhuis betwijfel ik![]()
Erg, gaat de goede kant op naar trombose. Hij's nu blauw/zwart.quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:02 schreef jpg97 het volgende:
wat voor onsteking is het?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:10 schreef Poncho het volgende:
Die zou goed bij het veulentje op de koelkast in mijn appartement passen.
Doe me een lolletje zeg.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:01 schreef Skazminko het volgende:
Hey TS zat jij laatst te pokeren op everest poker?
Een veulentje cool, ik heb wel varkenshersens en een kuikentje op sterk water.quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:10 schreef Poncho het volgende:
Die zou goed bij het veulentje op de koelkast in mijn appartement passen.
Ben je nou een 'G' vergeten?quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:53 schreef Karabasf het volgende:
ik denk niet dat ze het doen, tenzij je daar een hele goede verklaring voor hebt. 'Het staat leuk op mijn kast', lijkt mij een goede verklaring
quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:55 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ben je nou een 'G' vergeten?
hoezo, mijn voet, daarvan bepaal ík wat ermee gebeurt, niet iemand anders.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:09 schreef scrub_nurse het volgende:
we krijgen van patienten wel eens vaker de vraag of ze t geamputeerde lichaamsdeel mogen hebben, of n tijd terug wilde n vrouw haar heupkop hebben om er n kunstwerk van te maken.
Bij ons worden die wensen niet ingewilligd.
en sterk water is een vorm van formaldehyde als ik me niet vergis, volgens mij wel in n andere concentratie als waarin wij de verwijderde preparaten doen voor de patholoog.
echter schroeven, pinnen ed mogen wel meegenomen worden, wij maken ze uiteraard eerst schoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |