Tja, schrale troost.....Semih was mijn favoriet.Hij was de intelligentste, ,meest uitgesproken en eerlijkequote:Op maandag 13 november 2006 21:29 schreef GeKa het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Balen!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Semih, gelukkig zien we je volgende week weer!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
HEAR HEAR!!!!quote:Op maandag 13 november 2006 22:30 schreef debuurvrouw het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dag Semih...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je was vanaf het begin m'n favoriet. en nu ga je naar huis..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.vond je veruit de meest pure. Lekker een echt mens die ook tekortkomingen heeft.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hopelijk heb je er zelf vrede mee. ik heb van je genotenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
niet hier dusquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:33 schreef demins het volgende:
Waar moet je zwaaien als je intens blij bent dat die schijnheilige vrouwenonderdrukker opgetrommeld is en zwaar teleurgesteld dat dat niet al wéken eerder gebeurd is? Ik wil de stemming hier namelijk niet graag bederven!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
keej We gaan JOU toch nog wel zien bij de LIVE he!!!! Jij zorgde vaak voor leuk uitzichtquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:08 schreef buyukAbi het volgende:
Ik zwaai ook ff meeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.en wijs hem later op dit topic.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben bang dat het mijn laatste optreden was gisteravond, of misschien nog 1 keer op menig verzoekquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:09 schreef petraa het volgende:
[..]
keej We gaan JOU toch nog wel zien bij de LIVE he!!!! Jij zorgde vaak voor leuk uitzichtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop