quote:Op woensdag 15 november 2006 22:32 schreef petraa het volgende:
[..]
als ik je vrouwtje zou zijn, zou ik alleen maar trots zijn als ik zulke reakties op mijn man lees. dusse laat lezen joh![]()
Klein wereldje eigenlijk hequote:Op woensdag 15 november 2006 22:28 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Heeft het toch indruk op hem gemaakt dat ik hem herkende, en die andere RET'er was Yolande mijn vrouw die hun eerst hielp![]()
Doe hem maar de hartelijke groeten![]()
Ik had ze eigenlijk veel meer vragen willen stellen, maar je wilt ze ook met rust laten![]()
Was al leuk dat we ze zagen![]()
Dat is het wel en eigenlijk hangt allemaal aan toeval wat je tegen komtquote:
duhhhh nee hoor, vond het wel een aangenaam persoon om naar te kijken leuke beeldvulling lamaarsegguhquote:Op woensdag 15 november 2006 22:44 schreef henk.jansen het volgende:
[..]jij bent volgens mij verliefd
![]()
![]()
Blondquote:Op donderdag 16 november 2006 00:09 schreef petraa het volgende:
[..]
duhhhh nee hoor, vond het wel een aangenaam persoon om naar te kijken leuke beeldvulling lamaarsegguh![]()
ik las iets van Beurs dusses daar maar lamaarsegguhquote:
Vrijdag avond dienst op de Blaak, lijkt me een leuk planquote:Op donderdag 16 november 2006 00:17 schreef petraa het volgende:
[..]
ik las iets van Beurs dusses daar maar lamaarsegguh![]()
dienst op de blaak??? Wat moet ik me daar bij voorstellen vertel eens ff. Enne leuk als Yolande er ook bij is hoor lijkt me gezellie.quote:Op donderdag 16 november 2006 00:21 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Vrijdag avond dienst op de Blaak, lijkt me een leuk plan
Yolande is er wel bij hoor![]()
En het is geen sexclub
Hmmmm zit een beetje iedereen uit te nodigen terwijl we druk aan het werk zijn...quote:Op donderdag 16 november 2006 00:57 schreef henk.jansen het volgende:
Semih en Micheline, mochten jullie gaan stappen?
Kom gerust langs op de Blaak vrijdagavond, wij hebben de koffie klaar staan
Dat moet je nog maar afwachten of het leuk is als ik er bij ben.quote:Op donderdag 16 november 2006 00:26 schreef petraa het volgende:
[..]
dienst op de blaak??? Wat moet ik me daar bij voorstellen vertel eens ff. Enne leuk als Yolande er ook bij is hoor lijkt me gezellie.
nah ik ga er vanuit dat je gezellig ben, dussequote:Op donderdag 16 november 2006 03:42 schreef Yolande het volgende:
[..]
Dat moet je nog maar afwachten of het leuk is als ik er bij ben.maar meestal wel hoor
![]()
![]()
Aan je sig te zien, dat is dan maar beter ookquote:Op donderdag 16 november 2006 12:21 schreef the_hunter het volgende:
Beetje laat, maar ik ben blij dat hij weg is
We zijn er alleen a.s. vrijdagavond, elke dag zitten we op een ander metrostation. Dus het heeft geen zin om op bv zaterdag op de Blaak een bak koffie te vragen want dat krijg je dan niet..quote:Op donderdag 16 november 2006 08:27 schreef petraa het volgende:
[..]
nah ik ga er vanuit dat je gezellig ben, dussedus als ik op metrostation Blaak kom en ik zie mensjes in van die RET pakjes kan ik vragen hebbie bakkie koffie voor me
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |