Afscheid van Big Brother. Dit is denk ik echt definitief de laatste keer.quote:Op maandag 13 november 2006 21:25 schreef Fargo het volgende:
Wat wil Talpa hiermee bereiken dan? Wat is het nut hiervan?
Rik liet vandaag toch vallen, dat de BB'ers niet op vakantie mochten tot de 31ste? Dat ze zich beschikbaar moesten houden..quote:Op maandag 13 november 2006 21:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken ja
Maar kan iedereen dat zomaar.... ivm werk enzo. Schijnbaar wel. Ze moeten er ook maar allemaal zin aan hebben.
Nu nog 1 week met vijf en dan de laatste week met zijn allen toch? Over 2 weken is de finale.quote:Op maandag 13 november 2006 21:24 schreef Bartoli het volgende:
volgende week iedereen erin een week lang en daarna de overgebleven 4
vraag ik me ook heel erg af.....dan gaan toch juist die ex-bewoners weer informatie naar binnen loodsen.quote:Op maandag 13 november 2006 21:25 schreef Fargo het volgende:
Wat wil Talpa hiermee bereiken dan? Wat is het nut hiervan?
dat hoop ik van wel;maar lijkt me leukquote:Op maandag 13 november 2006 21:29 schreef Nostalgist het volgende:
Toppie toch ! Ben wel benieuwd of ze open mogen praten over de buitenwereld.....
Joostquote:Op maandag 13 november 2006 21:29 schreef Scope het volgende:
nou ik zat net de denken: ik zou wel een BB 7 willen maar dan met Ernst-Paul Hasselbach als presentator
Voor de live uitzendingen ja. Maar de meesten zullen na hun exit gewoon weer aan het werk zijn gegaan.quote:Op maandag 13 november 2006 21:28 schreef neferhone het volgende:
[..]
ze hebben een contract getekend
En Ignazio als deelnemer !!!quote:Op maandag 13 november 2006 21:29 schreef Scope het volgende:
nou ik zat net de denken: ik zou wel een BB 7 willen maar dan met Ernst-Paul Hasselbach als presentator
mag niet.. maar fucking hell tis de laatste week... ff bewoners bijpraten dat rik en sa de populairste zijn la ma segge..quote:Op maandag 13 november 2006 21:29 schreef Nostalgist het volgende:
Toppie toch ! Ben wel benieuwd of ze open mogen praten over de buitenwereld.....
quote:
Zo kun je het ook zien!quote:Op maandag 13 november 2006 21:29 schreef Nostalgist het volgende:
daar kan je gelijk aan hebben; mischien hebben ze daar wat op gevonden. ik weet wel dat egtbert weer werktquote:Op maandag 13 november 2006 21:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor de live uitzendingen ja. Maar de meesten zullen na hun exit gewoon weer aan het werk zijn gegaan.
Een week lang het huis in is wel even wat anders dan verplicht bij de live aanwezig zijn.
Het concept zou dan volledig naar de k zijn. Dat zullen ze dus niet mogen.....quote:Op maandag 13 november 2006 21:32 schreef gerxan het volgende:
[..]
mag niet.. maar fucking hell tis de laatste week... ff bewoners bijpraten dat rik en sa de populairste zijn la ma segge..
weet sa dat ze bij n hoog bedrag t geld moet pakken.. weet je wel
Als het niet mag, wat voor sanctie wil BB hun geven dan?quote:Op maandag 13 november 2006 21:29 schreef Nostalgist het volgende:
Rik liet vandaag toch vallen, dat de BB'ers niet op vakantie mochten tot de 31ste? Dat ze zich beschikbaar moesten houden..quote:Op maandag 13 november 2006 21:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor de live uitzendingen ja. Maar de meesten zullen na hun exit gewoon weer aan het werk zijn gegaan.
Een week lang het huis in is wel even wat anders dan verplicht bij de live aanwezig zijn.
quote:Op maandag 13 november 2006 21:33 schreef scanman01 het volgende:
Zal me benieuwen (ja mij weer, natuurlijk) of de oud bewoners nog net zo vrij zullen zijn in de douches. Ze hebben vast de vele captures op het net ook wel gezien
de haan om 7 uur?!quote:Op maandag 13 november 2006 21:34 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Als het niet mag, wat voor sanctie wil BB hun geven dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |