quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:58 schreef CarOnline het volgende:
Wat een verschil met mijn tweeling. Die zijn het liefste samen, elkaars beste vriendinnen en totaal op elkaar ingespeeld. Vanavond bracht ik ze naar bed, lagen ze er al in. We hebben een stapelbed voor ze gekocht maar het liefst slapen ze samen in bed. Dus aan 1 bed hadden we ook genoeg.
Ze hebben nog een zusje, 4 jaar jonger en die mag best meedoen met dingen, maar een 3-eenheid is het niet. Ze zijn gewoon een echte tweeling. Af en toe dragen ze nog hetzelfde omdat ze dat zelf willen, maar toch vaak verschillend.
Ze zijn 20 maart jarig, dan worden ze acht, maar samen een feestje en samen vriendinnen kiezen. Toch grappig dat ik hier lees dat er toch verschil in zit.
Heb nog een fotootje gevonden van van 't zomer, toen sliepen ze in ons bed. Maar zo liggen ze het liefst. Bij elkaar
Leuk Kapitein Pannekoek, 2 meiden! Dan liggen die van jou er over een paar jaar ook zo bij
[afbeelding]
Ik neem aan dat de ander dan wel een alternatieve datum krijgt anders is het wel erg zieligquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:09 schreef Smirre het volgende:
Ik heb daar ook al wel eens over nagedacht. Om er straks 2 verschillende dagen van te maken. Om het jaar jarig op je geboortedag of zoiets.
Oké, klinkt goed. Maar ze zijn bijna 10 schreef je, heh? Dan is het natuurlijk ook not done om met een gemengd (jongens+meisjes) gezelschap je verjaardag te vieren.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:37 schreef AnnaStesia het volgende:
@Smirre:
Ze zijn gewoon alletwee tegelijk jarig voor de familie maar hun kinderfeestje vieren ze apart![]()
Ik bedoelde het eigenlijk ironisch, KoningsCobra.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:32 schreef KoningsCobra het volgende:
De feestjes kun je idd apart vieren maar meestal hebben ze ook dezelfde vrienden zoals bij mij. De verjaardag zelf gaat een beetje moeilijk lijkt me, ga je dan eerst de hele familie rond bellen om te vermelden dat er maar 1 jarig is? Ik zal dan gewoon 2 kado's meenemen als familielid zijnde.
De kans dat je een tweeling kijgt is 1 op 500, je hebt er al eentje dus de kans op een tweede is wel heel erg klein hoewel het vaak wel in de familie zit en dus erfelijk is.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:49 schreef AnnaStesia het volgende:
Ook nog een tweeling leek me heerlijk.
bij een tweede keer is de kans gewoon weer 1 op 500quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:42 schreef KoningsCobra het volgende:
[..]
De kans dat je een tweeling kijgt is 1 op 500, je hebt er al eentje dus de kans op een tweede is wel heel erg klein hoewel het vaak wel in de familie zit en dus erfelijk is.
Meer dan he, vermits het erfelijk is.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:45 schreef dop het volgende:
[..]
bij een tweede keer is de kans gewoon weer 1 op 500
De kans dat je twee keer 6 gooit met een dobbelsteen is ook kleiner.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:45 schreef dop het volgende:
[..]
bij een tweede keer is de kans gewoon weer 1 op 500
de kans dat je een tweede keer 6 gooit is net zo groot als de eerste keer, een dobbelsteen heeft geen hersens of geheugen, elke keer dat je gooit is het als of het weer voor de eerste keer isquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:41 schreef KoningsCobra het volgende:
[..]
De kans dat je twee keer 6 gooit met een dobbelsteen is ook kleiner.
De kans dat je twee tweelingen krijgt is statistisch gezien dus 1 op 1000, maar het is erfelijk dus heeft het rekenen eigenlijk weinig zin.
daar heb je gelijk in ik zou alleen niet weten hoeveel groter de kans is.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:53 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Meer dan he, vermits het erfelijk is.
Ik ben het hiermee eens.quote:Op zondag 18 februari 2007 08:07 schreef dop het volgende:
[..]
de kans dat je een tweede keer 6 gooid is net zo groot als de eerste keer, een dobbelsteen heeft geen hersens of geheugen, elke keer dat je gooid is het als of het weer voor de eerste keer is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |