Nee ik wilde niet weten wat ze gingen worden. Dan is de verrassing nog groter!quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:29 schreef PM-girl het volgende:
Als je zwanger bent van een tweeling, en je weet niet of het jongens of meisjes worden, dan moet je dus 4 namen bedenken of niet? Baloetjuh, wisten jullie het of niet?
Zou is gaan kijken in het topic wat voor soort kinderwagen, er staan genoeg duo's tussen.quote:Op zondag 3 december 2006 08:08 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
iemand een idee wat betreft de kinderwagen ? Ben me een beetje aan het orienteren..Handige tips, altijd welkom !
Ik heb een lime groene firstwheels.quote:Op zondag 3 december 2006 08:08 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
iemand een idee wat betreft de kinderwagen ? Ben me een beetje aan het orienteren..Handige tips, altijd welkom !
Dat je het nog steeds niet te geloven vind, heb ik ook gehad.quote:Op zondag 10 december 2006 08:42 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Dat boek heb ik gekocht en is inderdaad ok ! Ik denk dat ik maar eens wat vragen op een lijstje ga zetten.
Afgelopen donderdag de 2e echo gehad. Vind het nog steeds niet te geloven dat er 2 zijn. Ze zijn al 6,5 cm en waarschijnlijk 2 eiig. Het was echt ontzettend leuk om te zien.
Concentratie: Ik negeerde een voorrangsweg, verder vlekkeloos gereden. De tweede keer afrijden, toen de kids 4 maanden waren heb ik wel gehaald.quote:Op maandag 18 december 2006 19:11 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
concentratie kwestie ? Of was het geduld op bij het oversteken ?
Dankjewel voor het compliment. Had ik echt even nodig, omdat het me toch allemaal erg tegenvalt de afgelopen weken. Ik ben nog behoorlijk ziek, zwak en misselijk. Op sommige dagen herken ik mezelf nauwelijks. Was altijd vrolijk, positief, zin om leuke dingen te doen en nu een beetje down. Vind alles eigenlijk neutraal. Ik hoop dat deze fase snel voorbij gaat en dat ik eindelijk kan gaan genieten. Ben inmiddels alweer 17 weken, over 3 weken weer naar het ziekenhuis voor controlequote:Op donderdag 4 januari 2007 01:19 schreef Smirre het volgende:
Hier voelde ik het bovenste kindje (jochie) met 17 weken precies. Het meiske (onder) was op de echo altijd superbeweeglijk, maar heeft nog een aantal weken verstopt gelegen achter de placenta. Het voelde inderdaad als een luchtbelletje, soort van kriebelen aan de binnenkant van de buik. Ik herkende het omdat het twee avonden op dezelfde plek was.
Ik denk niet dat het een wet van meden en perzen is dat je een tweeling eerder voelt. Zelf denk ik het wel, maar uitzonderingen zijn er altijd.
Leuk heh? Overigens heb je ook een prachtige buik kap.pannenkoek. Ik ben er welhaast jaloers op. Er staat je nog zoveel leuks aan mijlpalen te wachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |